· Locul 2 în topul producătorilor
· 100 de ani de Antrefrig în România marcaţi prin lansarea a două produse jubiliare în ediţie limitată
· Noutăţi Hamé România 2012
Hamé România anunţă creşterea vânzărilor cu peste 50%, în primele nouă luni ale anului 2012, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, fapt ce a condus la obţinerea celor mai bune cifre din istoria firmei, la nivel de prim semestru (în euro). Creşterile semnificative provin din relansarea gamei Antrefrig (brand românesc care aniversează anul acesta 100 de ani) şi a inovaţiilor Hamé în termeni de reţete, ambalaje şi produse noi. Compania Hamé se află pe locul 2 în topul producătorilor de conserve din carne şi pate, faţă de anul trecut în aceeaşi perioadă, când ocupa locul 4.
Aceste rezultate sunt obţinute în condiţiile în care piaţa de produse din carne în conservă (pate, carne propriu-zisă şi mâncăruri) este în al 4-lea an consecutiv de declin, fiind la nivel de circa 52% în volum faţă de 2008 (anul de reper al industriei de profil).
Brandul românesc Antrefrig a fost preluat în portofoliul Hamé România în anul 2007. „Relansarea campaniei publicitare “Porcul albastru”, alături de strategiile de business şi eforturile suţinute ale echipei Hamé România, au adus creşteri semnificative brandului Antrefrig, anume creşterea cu 3.4% a cotei de piaţă în valoare pe pate ficat în conservă (Iunie-Iulie 2012 vs. Iunie-Iulie 2011), în condiţiile în care mărcile private ale marilor reţele îşi continuă puternic dezvoltarea. Antrefrig este un brand foarte drag românilor, care oferă maximum de calitate în categorie, la un preţ accesibil”, declară D-na Marcela Mitáčková, Marketing and Development Director, Hamé Holding.
Hamé România marchează aniversarea a 100 de ani a brandului Antrefrig în România prin lansarea a două articole jubiliare în ediţie limitată, „Antrefrig pateu’ cu gust de 1912”, respectiv „Antrefrig pateu’ cu cognac”, produse de înaltă clasă, special create pentru sărbătorirea acestui moment din viaţa brandului. Noile produse sunt disponibile pe piaţă începând cu mijlocul lunii octombrie.
În anul 2012, Hamé România a dezvoltat două noi game de produse: „Hamé Lifestyle” şi „Hamé – International Line”.
Hamé Lifestyle este prima gamă de pate de ficat din România care se bazează pe beneficiile nutriţiei moderne: conţinut scăzut de grăsimi şi de calorii, aport de Omega 3, Omega 6, de fier.
„Hamé – International Line” este o gamă de mâncăruri internaţionale, care include preparate specifice anumitor zone ale globului, cu răspândire şi acceptanţă globală, cum ar fi „chilli con carne – mâncare mexicană”. Această gamă de produse se bucură de un design inovativ, modern, diferit faţă de ceea ce există la momentul actual pe piaţă.
Gama de produse Hamé se diferenţiază prin reţete şi ambalaje moderne, cu gramaje adaptate noilor obiceiuri de consum induse de criză dar, în special, adaptate omului modern, cu nevoi de diversificare a micului dejun. Pentru anul 2013, Hamé România pregăteşte multe noutăţi.