Creşteri de două cifre pentru BMW şi MINI atât în septembrie, cât şi în primele 9 luni ale anului ● Ce mai bună lună din istoria BMW i – cu 9 unităţi livrate ● Performanţe bune pentru tot mixul de modele, cu performanţe record pentru BMW Seria 7 şi Seria 2 Actie Tourer ● Unul din cele 100 de exemplare BMW Seria 7 Next 100 Years livrat în România. ● BMW X5 rămâne cel mai de succes model al mărcii.
Livrările BMW Group în România continuă trendul unei creşteri susţinute. În septembrie au fost livrate în total 257 automobile BMW şi MINI, ridicând totalul primelor nouă luni la 1936 unităţi.
BMW, susţinut de diversificarea portofoliului, a ajuns la 246 unităţi livrate în septembrie, ceea ce reprezintă un plus de 50% faţă de aceeaşi lună a anului precedent (septembrie 2015: 164 unităţi). Pentru primele trei trimestre, BMW a obţinut al doilea rezultat din istoria mărcii în România şi al primul după anii de criză cu un total de 1806 unităţi livrate şi un plus de 32,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (ianuarie-septembrie 2015: 1363 unităţi).
Cea mai importantă creştere din gama BMW a realizat-o BMW Seria 7, obţinând rezultate record pentru România cu 14 livrări în luna septembrie şi un total de 75 de la începutul anului. (septembrie 2015: 1, ianuarie-septembrie 2015: 19). Notabilă este livrarea şi a unui exemplar BMW 750i NEXT 100, unul din cele numai 100 de exemplare la nivel mondial realizate de BMW pentru a marca aniversarea centenară a mărcii. Ediţia specială a fost dezvoltată împreună cu producătorul de lux Montblanc şi este oferit cu un stilou Montblanc ediţie specială, placat cu rodiu şi care împrumută schema unică de culoare şi designul cusăturii de piele folosite în automobil.
Beneficiind de lansarea programului Rabla Plus, dar şi de disponibilitatea bateriei extinse pentru BMW i3, a fost şi cea mai bună lună din istoria BMW i. S-a atins un total de 8 BMW i3 şi un BMW i8 livrate. Numărul total de modele livrat în acest an a urcat astfel la 6 BMW i8, 6 BMW i3 cu range extender şi 5 BMW i3 pur electrice.
Alături de marca BMW i, şi celelalte modele plug-in hybrid BMW se bucură de interes pe piaţa din România. În septembrie s-a livrat primul BMW Seria 3 330e şi un nou exemplare BMW X5 xDrive40e. În total, pentru primele 9 luni ale anului, au fost livrate 17 BMW X5, un Seria 3 şi un Seria 2 ActiveTourer 225xe. Se poate spune că BMW a găsit, cu BMW i şi modelele plug-in hybrid ale mărcii, o nişă absolut nouă de clienţi. În plus, performanţele sunt de aşteptat să crească pentru perioada imediat următoare, având în vedere că a fost introdus în gamă noul BMW 740e şi deja au fost realizate primele comenzi.
Cel mai de succes model al mărcii BMW, rămâne BMW X5 cu 40 de unităţi livrate în septembrie şi o creştere de 25% faţă de aceeaşi lună a anului precedent (septembrie 2015: 32). În primele 9 luni ale anului, cel mai mare SAV din gama BMW a ajuns la 338 unităţi şi o creştere de 32,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent (ianuarie-septembrie 2015: 256 unităţi).
BMW a început să îşi câştige o poziţie şi pe piaţa modelelor MPV. Cu 4 livrări în septembrie, BMW Seria 2 Active Tourer a ajuns la un total de 32 unităţi în 2016 şi o creştere de aproape 4 ori faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (ianuarie septembrie 2015: 9 unităţi).
De asemenea gama BMW M a continuat trendul pozitiv. În septembrie au fost livrate 4 modele BMW M2, ducând numărul de modele ultrasportive livrate de BMW în România în acest an la 28, o creştere de 64,7% faţă de ianuarie-septembrie 2015 (17 unităţi).
Şi marca MINI a încheiat luna cu o creştere susţinută. În total, cele 11 unităţi în luna septembrie au adus marca la un total de 130 livrări pe primele 9 luni, un plus de 26,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (2015: 103 livrări).