Babel Communications a inregistrat o crestere de 50% a cifrei de afaceri in ultimele 4 luni (mai – august), comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De la inceputul anului, agentia a ajuns la un nivel al cifrei de afaceri de 4.2 mil euro (perioada ianuarie-august 2008), crescand cu 22% fata de perioada similara a anului 2007.
Tendinta de dezvoltare a agentiei se datoreaza in principal deschiderii catre alte domenii, in afara constructiilor, dar si atentiei sporite acordate actualilor clienti. « Odata cu renuntarea la pozitionarea agentiei pe zona constructiilor, am reusit sa aducem o serie de clienti noi pentru care oferim activitati full-service. Cel mai important nou client castigat de agentia noastra este Carpatina, pentru care lucram creatie, PR, BTL si media», declara Raluca Simu, Managing Partener, Babel Communications.
Din luna mai a acestui an, Babel Communications trece printr-un proces de repozitionare, reorganizare si redefinire a liniilor strategice. Noua directie pe care se focuseaza agentia in piata se reflecta deja in calitatea serviciilor oferite si in gradul de satisfactie a clientilor. « Dupa cateva luni de la preluarea agentiei am dorit o auditare a gradului de satisfactie a clientilor, pentru ca mi s-a parut esential sa avem un punct de referinta concret in acest sens. Trebuie sa stim foarte exact ce sa imbunatatim in relatia cu actualii clienti, dar si in abordarea celor potentiali. Am realizat, astfel, impreuna cu D&D Research o cercetare pentru a determina gradul de satisfactie a clientilor agentiei, luand in calcul ca zone studiu serviciile de creatie, PR, BTL, media si strategie. Pe fiecare in parte am obtinut scoruri foarte bune, dar si la nivel general, 75% dintre clienti fiind foarte multumiti de activitatea agentiei», a adaugat Raluca Simu.
Babel Communications se dezvolta in prezent pe urmatoarele dimensiuni principale de activitati : creatie, PR, BTL, strategie si media,. « Odata cu mutarea intr-un sediu nou si concentrarea pe eficientizare, impusa in ultimele patru luni, activitatea de reorganizare se apropie de final, noile proceduri si fluxuri interne fiind deja implementate. Suntem deschisi catre toate categoriile de clienti, participam la pitch-uri si ne propunem sa fim una dintre cele mai active agentii de publicitate din piata », mai precizeaza Raluca Simu.
{mosloadposition user10}