Agenția digitală Interactions a înregistrat, în prima jumătate a lui 2015, o creștere cu 63% a cifrei de afaceri față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la un total de 1.4 milioane de lei. Creșterea a fost determinată atât de sporirea numărului de clienți ai agenției, cât și de un volum mai mare de business cu clienții existenți. Totodată, echipa Interactions a crescut cu patru noi membri în comparație cu anul trecut.
„Creșterea cifrei de afaceri într-o perioadă încă nefavorabilă din punct de vedere economic demonstrează că ne facem bine treaba. Creșterea volumului de business cu clienții existenți indică faptul că acțiunile anterioare derulate cu noi au adus rezultate palpabile. În plus, ceea ce cred că este atuul nostru principal în piața comunicării online este faptul că întotdeauna ne respectăm termenele limită, oricât de strânse ar fi acestea, și că am fost alături de clienții noștri chiar și atunci când asta a însemnat multe ore de muncă într-un interval foarte scurt de timp”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director, Interactions.
Planurile agenției sunt ca pentru a doua jumătate a anului să înregistreze o creștere cel puțin similară, comparativ cu aceeași perioadă a lui 2014, și să mai coopteze încă doi sau trei oameni în echipă. „Ne gândim și la 2016, dar piața este încă sub influența presiunii pe rezultate imediate și așteptăm să vedem cum se termină acest an”.
{mosloadposition user9}