Jidvei raporteaza o crestere cu 31% a cifrei de afaceri in primele sase luni ale anului fata de aceeasi perioada a anului trecut..
Jidvei, cel mai mare producator de vinuri albe seci si demiseci din segmentul premium, a inregistrat in primele sase luni o cifra de afaceri de 48 milioane lei, cu 31% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, si cu 11% mai mult decat estimarile pentru aceasta perioada. Cel mai bine vandut vin din portofoliu ramane in continuare Dry Muscat, cu o crestere in volum de peste 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, urmat indeaproape de Riesling si Feteasca Regala.
Cresterea inregistrata este rezultatul direct al investitiilor substantiale din ultimii ani in plantatii, in modernizarea cramei si a tehnologiilor de fabricare, conservare si pastrare a vinului. Toate aceste investitii au dus atat la o crestere cantitativa, cat si calitativa a vinurilor de Jidvei si au fost sprijinite prin dezvoltarea retelei de distributie.
In perioada urmatoare, eforturile se vor concentra catre consolidarea pozitiei de lider pe segmentul premium al vinurilor albe seci si demiseci, a mentinerii tendintei de crestere inregistrate si a implementarii noii structuri de portofoliu.
{mosloadposition user10}