Cifra de afaceri a grupului Mediapost Hit Mail a înregistrat o creștere de 27% în 2014 față de anul precedent, de la 8.4 milioane de euro (în 2013), la 10.7 milioane de euro.
„Creșterea semnificativă și profitul înregistrat de companiile din grup se datorează într-o bună măsură și noilor produse lansate în 2014: generare de leaduri online, fulfill.ro, geomarketing și baze de date geografice. Aceste servicii, unele dintre ele implementate în premieră în România, le-au adus clienților noștri beneficii imediate, iar pentru noi au însemnat câștigarea de noi clienți și fidelizarea celor existenți. Piața românească cere soluții integrate de marketing relațional și logistică promoțională din ce în ce mai complexe, iar portofoliul nostru larg de produse din această zonă ne pune într-o poziție privilegiată în comparație cu concurenții noștri foarte specializați pe un canal de comunicare.”, a declarat Marian Șeitan, președintele grupului Mediapost Hit Mail și fondatorul companiei Hit Mail.
Aproximativ 25% din cifra de afaceri a fost realizată, în 2014, din export de servicii (fulfillment și dezvoltare web, în special către Franța), ceea ce a contribuit, potrivit lui Marian Șeitan, la crearea de locuri de muncă în România. Partenerii vest-europeni ai companiei au căpătat încredere în serviciile grupului și recunosc know-how-ul de 18 ani în marketing relațional și logistică promoțională al Mediapost Hit Mail. De asemenea, 2014 a fost un an foarte bun pentru Mediapost Hit Mail și în Bulgaria, unde cifra de afaceri a crescut de 2.7 ori.
„Este important să inovezi constant. Și asta n-o poate face un singur om, o singură echipă sau o singură companie. E nevoie de un parteneriat între furnizor și client, un parteneriat în care și unul, și celălalt înțeleg în ce fel îi pot ajuta produsele noi, abordările inovatoare, serviciile de calitate”, a mai spus Marian Șeitan.
În 2014, Mediapost Hit Mail a investit circa 300,000 de euro, din care 100,000 de euro numai în noua soluție logistică pentru e-commerce fulfill.ro, care este foarte bine primită de către piață. Pentru 2015, planurile grupului se concentrează către zona de baze de date, care a reprezentat competența sa diferențiatoare încă de la lansare, către zona de e-commerce, care are o creștere susținută în România, și către programele coerente de fidelizare, insuficient utilizate în România în acest moment, în opinia lui Marian Șeitan.