- În 2021, Aegon România a contribuit la trendul ascendent din piața asigurărilor cu o creștere de 14.09% a primelor brute subscrise;
- Compania păstrează aceeași cotă de piață și se menține în top 6 companii de asigurări de viață;
- În ultimii doi ani, compania a oferit despăgubiri pentru Covid 19 în valoare totală de 511.514 lei.
Compania de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional Aegon, a încheiat anul 2021 cu un volum al primelor brute subscrise de 153,49 milioane lei, în creștere cu 14.09%, față de 2020 și o cotă de piață de 4.73%.
Creșterea de 14,09% menține constantă poziția Aegon România între primele 6 companii de asigurări de viață de la noi din țară.
„Am terminat anul trecut cu rezultate de care suntem mândri: sunt rezultatele perseverenței și ale muncii de echipă într-un an dificil, marcat parcă și mai puternic de pandemie, față de 2020. Piața românească a asigurărilor dă semne de maturizare în acest climat complex, inclusiv pe segmentul asigurărilor de viață, iar creșterea puternică înregistrată de industria noastră anul trecut ne arată că românii caută și accesează soluții care le dau mai multă încredere, confortul mental că au făcut ceva ei înșiși pentru siguranță și un viitor financiar mai bine pregătit pentru familiile lor.
Creșterea despre care vorbim astăzi se datorează clienților noștri, care ne-au ales să le fim alături și care ne-au oferit încrederea lor – le mulțumim. La fel, mulțumim partenerilor de business, colaboratorilor noștri și echipei Aegon România. Când răzbești pe furtună, bucuria reușitei este mult mai profundă și valoroasă”, spune Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
Anul trecut, compania a acordat clienților beneficii și despăgubiri în valoare totală de 33,74 milioane lei, iar timpul mediu de soluționare al dosarelor de daună a fost de 1,1 zile lucrătoare.
„Ne dorim să fim alături de clienții noștri la bine și la greu și facem în așa fel încât să le fim de ajutor în cel mai scurt timp posibil atunci când au nevoie cel mai tare de noi. De aceea, pentru noi, timpul de soluționare și de plată a daunelor este foarte serios luat în considerare.
Am fost alături și de clienții noștri care au avut de suferit din cauza Covid 19. Încă de la debutul pandemiei am decis ca, în mod excepțional, să despăgubim și în caz de pandemie și, astfel, am oferit clienților noștri sprijin financiar în valoare totală de 511.514 lei pe parcursul lui 2020 și 2021. În plus, din acest an am lansat pe piață o asigurare de viață, Fii Precaut. Aceasta include în mod automat și despăgubiri pentru Covid 19, pe lângă celelalte beneficii care țin de despăgubiri în caz de spitalizare din boală sau accident și este o asigurare potrivită atât pentru adulți cât și pentru copii”, completează Sînziana Maioreanu.
Rezultatele anului 2021 vin să confirme că piața asigurărilor se maturizează și că oamenii încep să înțeleagă mai bine importanța unui plan de rezervă în caz de neprevăzut pentru întreaga familie. Creșterea interesului pentru asigurările de viață și asigurările cu componentă de sănătate, precum și menținerea portofoliului de clienți sunt semne că produsele din portofoliul Aegon România răspund în continuare unor nevoi reale, adaptate contextului ultimilor doi ani.