Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crestere de 12% pentru Wrigley Romania

in semestrul I al anului 2006

Wrigley Romania, liderul pietei locale de dulciuri, a inregistrat pe primul semestru al anului 2006 o crestere in volum de 12%, cifra de afaceri fiind si ea cu 11% mai mare decat in semestrul I al anului trecut.

In perioada ianuarie-iunie 2006, Wrigley si-a consolidat pozitia de lider al pietei dulciurilor (fara ciocolata si biscuiti), avand la sfarsitul lunii iunie 80% cote de piata valorica. Portofoliul de marci Wrigley reprezentativ pentru intervalul mentionat include Orbit, Airwaves, Winterfresh si Hubba Bubba (pe segmentul guma de mestecat) si Juicy Fruit, Orbit Drops si Solano (pe segmentul bomboane).

Pe segmentul guma de mestecat, dupa prima jumatate a anului Wrigley Romania detinea 96% cote de piata valorica. Cresterea cea mai accentuata in aceasta perioada a fost cea a marcii Winterfresh. Relansata in toamna anului 2005 cu o formula imbunatatita si un nou design al ambalajului, Winterfresh a realizat in semestrul I 2006 un plus de 57% in volum si 50% cifra de afaceri. Brandul-lider al pietei romanesti de guma de mestecat ramane insa Orbit, care reprezenta 68% cote de piata valorica (sursa AC Nielsen, iunie 2006). La cresterea inregistrata de Orbit in primele sase luni au contribuit relansarea produsului intr-o noua formula asigurand diminuarea cu pana la 40% a riscului de aparitie a cariilor, lansarea unui nou produs din gama Professional (Orbit Professional Herbal) si derularea promotiei Orbit pentru Copii cu Calciu.

Pe segmentul bomboanelor – incluzand bomboane tari, bomboane gumate, bomboane mentolate si jeleuri – Wrigley Romania a inregistrat in primul semestru al anului o crestere in volum de 33%, raportat la intervalul similar anterior. Motorul acestei cresteri a fost Juicy Fruit – marca de bomboane lansata in premiera mondiala in Romania de catre Wrigley. Disponibile ca bomboane tari si bomboane gumate, ambele cu arome de fructe, Juicy Fruit reprezinta 10% cote de piata valorica din piata bomboanelor (sursa AC Nielsen, iunie 2006).

Lansarea Juicy Fruit a avut loc la inceputul anului, anterior portofoliul de bomboane al Wrigley Romania incluzand marcile Orbit Drops si Solano. La sfarsitul lunii iunie 2006, prin cele trei marci de bomboane mentionate, Wrigley Romania detinea 27% cote de piata valorica, fiind al doilea jucator pe acest segment.

Wrigley Romania, unicul importator al produselor Wrigley pentru piata romaneasca, detine un rol-cheie in intreaga regiune sud-est europeana, coordonand din anul 2004 nu doar activitatile din Romania, ci si pe cele din Bulgaria, Macedonia, Albania si Kosovo.
 
Compania Wrigley a fost fondata in 1891 in Statele Unite ale Amercii si este astazi prezenta pe piata dulciurilor din peste 180 de tari, cu branduri renumite din segmentele guma de mestecat si bomboane de diverse tipuri.

Bucuresti, 18.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.