- Compania a încheiat anul trecut cu o cotă de piață de 11%, cu patru procente mai mare decât în 2020;
- Brand Management estimează că numărul clienților de indoor advertising va crește cu până la 200% în 2022.
Brand Management, liderul pieței de indoor advertising și prima companie de profil ale cărei servicii au acoperire la nivel național, raportează o creștere a cifrei de afaceri în 2021 cu 165%, de la 2,4 milioane lei (2020) la 6,35 milioane lei (2021).
Această creștere a venit pe fondul unui număr de clienți mai mare, dar și datorită relaxării restricțiilor post pandemie. „Tăierile de bugete de advertising au fost primul și cel mai important obstacol în perioada Covid 19, dar acest lucru ne-a împins la a găsi soluții pentru a ne eficientiza oferta, printr-o colaborare mai strânsă cu dezvoltatorii de centre comerciale din România.”, declară Laurențiu Jiga, fondator și CEE Managing Director Brand Management.
Față de anul anterior, numărul de clienți a crescut în anul 2021, tendință care se păstrează și anul acesta, când Brand Management estimează că numărul clienților de indoor advertising se va mări cu până la 200%. De altfel, având în vedere rezultatele primelor șase luni ale anului 2022, trendul crescător se poate observa și în cazul bugetelor alocate reclamelor de interior.
„Ne așteptăm la o cifră de afaceri cu aproximativ 20% mai mare anul acesta. În cei 20 de ani în care ne-am concentrat exclusiv pe dezvoltarea pieței de indoor advertising, am observat că piața noastră, prin comparație cu cea europeană, completează expunerea de digital screens cu expunerea clasică, ce garantează o vizibilitate 24/7. Acesta este un mare avantaj, pentru că astfel brandul este văzut oricnd se ia decizia de cumpărare. Este, de altfel, unul dintre aspectele care influențează pozitiv trendul crescător al pieței.”, spune Laurențiu Jiga.
Cu o cotă de piață de 11%, în creștere cu patru procente față de anul 2020, compania a luat o decizie strategică de dezvoltare în perioada pandemiei.
„Sectorul de indoor advertising a suferit în urma lockdown-urilor, ceea ce ne-a dat răgaz să ne reinventăm, să găsim oportunitatea de criză și astfel să fim alături de partenerii și clienții noștri cu soluții adaptate nevoilor pe care le au azi. Am început digitalizarea proceselor în interiorul companiei, dar și dezvoltarea unei platforme full-service prin care să facilităm tranzacționarea de spații publicitare de interior în aceeași manieră precum în cazul web advertising. Prin acest proiect, ne aliniem tendinței generale de transformare digitală care se petrece în piață în majoritatea companiilor mari.”, arată Laurențiu Jiga.