în topul
preferinţelor româncelor
Conform studiilor realizate de AC Nielsen, citate de principalele canale mass-media cu profil economic, anul trecut, primele 3 poziţii în topul produselor anti-îmbătrânire, după volumul vânzărilor, erau ocupate de Nivea Visage, Gerovital Farmec, Gerocossen. Prezenţa produselor Gerocossen în acest top, pe locul 3, imediat după branduri recunoscute şi apreciate de zeci de ani, dovedeşte calitatea produselor Gerocossen. Compania românească, înfiinţată în 1990 şi cunoscută mai ales pentru vopselele de păr pe care le produce şi care reprezintă aproximativ 60% din cifra de afaceri, are în portofoliu şi produse cosmetice de îngrijire a tenului şi a corpului, gama Gerocossen Natural fiind deja binecunoscută consumatorilor români.
“Prezenţa în topul produselor anti-ageing, după volumul vânzărilor, ne bucură şi ne demonstrează că drumul ales de noi, acela de a nu ne dezamăgi niciodată consumatorii în privinţa calităţii produselor – care au şi un preţ accesibil –, este drumul câştigător. Raportul calitate-preţ oferit de produsele noastre este apreciat de femeile care au înţeles că trebuie să-şi aloce un buget şi pentru… menţinerea tinereţii!” – spune Andreea Sas, director de marketing Gerocossen.
În privinţa produselor cosmetice pentru faţă şi pentru ochi, Gerocossen ocupă locul 5 ca producător şi locul 4 ca brand, conform aceluiaşi studiu efectuat de AC Nielsen anul trecut. În 2006, vânzările produselor din gama Gerocossen Natural au înregistrat o creştere de 54% faţă de anul precedent, Gerocossen propunându-şi o creştere cel puţin în ritmul pieţei şi, lărgindu-şi portofoliul de produse, să ofere consumatoarelor surprize plăcute.
{mosloadposition user10}