noua identitate corporativa Leo Burnett
Leo Burnett Worldwide a lansat in luna august 2006, cu ocazia celei de-a 71-a aniversari a companiei noua sa identitate corporativa.
Daca simbolul mainii care se inalta spre stele reprezinta cultura si filosofia companiei si a oamenilor care lucreaza aici, noua identitate exprimata de creionul negru reflecta puterea acelor “Big Ideas” pe care agentia le pune in slujba brandurilor si clientilor ei.
{viewonly=registered,special}Creionul negru a devenit astfel logo-ul principal al companiei, un simbol puternic care vorbeste despre creativitate si “Big Ideas”. Este combinatia perfecta intre ceea ce sunt si ceea ce realizeaza burnetterii si reflecta mostenirea valorilor culturale si a filosofiei Leo Burnett Worldwide. Pe acest creion este lizibila semnatura fondatorului companiei Leo Burnett, imagine folosita si ca logo secundar in materialele de promovare corporativa.
Creionul negru a fost instrumentul de scris preferat al lui Leo Burnett. Aceasta este inspiratia care sta la baza noii identitati de promovare a companiei Leo Burnett Worldwide. Imaginea creionul negru aduce un suflu nou si original in acelasi timp. Cand gandirea strategica si creativitatea intuitiva devin parte ale aceluiasi proces, creionul negru devine o arma puternica in mana celor care-l folosesc.
Leo Burnett Romania foloseste noua imagine corporativa de la inceputul lunii septembrie, urmand ca din luna octombrie sa se lanseze si noua imagine a a site-ului www.leoburnett.ro .
Scurt istoric al logo-urilor folosite de agentia Leo Burnett de-a lungul timpului
De-a lungul timpului compania Leo Burnett a folosit alternativ mai multe simboluri, care au devenit reprezentative pentru cultura corporativa a companiei: merele, creionul negru si mana intinsa spre stele.
Merele au fost folosite ca simbol inca din prima zi in care s-a infiintat compania, in anul 1935.
Desi America se afla in plina recesiune, cei care vizitau agentia Leo Burnett erau intampinati inca de la intrare cu un bol plin cu mere. Era modul in care Leo Burnett isi primea vizitatorii cu un gest de prietenie.
Acest gest a adus agentia pe pagina unui ziar local al vremii care titra malitios ca nu va dura mult pana cand Leo Burnett isi va vinde merele la coltul strazii, in loc sa le ofere vizitatorilor. Insa agentia Leo Burnett a prosperat si a crescut foarte mult iar traditionalele boluri cu mere se pot regasi si astazi in toate birourile Leo Burnett din lume.
Mana intinsa spre stele (logo corporativ folosit de Leo Burnett Worldwide intre 1935-1997 si intre 2002 – 2006)are la origine un simbol folosit de Virigiliu in “Eneida” si anume “sic itur ad astra”( “so man scales the stars”). Pentru burnetterii din intreaga lume mana intinsa spre stele exprima aspiratia inalta si munca sustinuta depusa de cei care lucreaza in aceasta agentie.{/viewonly} {mosloadposition user10}