Webvertise prezinta astazi un nou site despre productia si distributia de profile si accesorii metalice: site-ul www.metalwork.ro. Site-ul poate fi accesat de oricine are acces la Internet, chiar de astazi. Iar acest lucru se intampla multumita eforturilor echipei Webvertise. De ce site-ul www.metalwork.ro nu este un site ca toate celelalte? Elementul diferentiator al site-ului realizat de Webvertise este viteza cu care oricine viziteaza site-ul are acces la informatie. Practic, pe orice pagina a site-ului este prezent un meniu care permite navigarea facila prin site.
Cum beneficiaza internautii de pe urma existentei site-ului? Faptul ca site-ul www.metalwork.ro exista este un avantaj si pentru vizitatori. Astfel, vizitatorii pot vedea intr-un singur loc multe produse diferite si pot lua o decizie de achizitie in cunostinta de cauza. Pe site sunt prezentate informatii detaliate despre fiecare produs. Este greu de crezut ca intr-un magazin obisnuit un utilizator ar fi avut acces la atatea informatii. Compania de web design si optimizare SEO Webvertise a contribuit la crearea unei structuri coerente pentru site, dar meritele sunt si ale clientului.
Ce faciliteaza vizitele? Vizitatorii site-ului vor fi incantati sa descopere pe site o structura intuitiva, care faciliteaza mult navigarea. Astfel, meniul din partea stanga este axat pe produsele site-ului. Meniul principal este situat insa in partea de sus, si include elemente cum sunt date despre companie, certificarile obtinute, distributia, o pagina de cariere si contact, o rubrica de stiri.
Care au fost provocarile proiectului? Iulian DRAGOMIR este director vanzari pentru Webvertise. "Cand am avut in fata o cerere de oferta pentru viitorul site www.metalwork.ro, am stiut ca putem crea un site de succes. Am fost tot timpul constienti ca un site nu trebuie doar creat, ci si intretinut, nu trebuie doar pus pe Internet, ci si promovat. Vrem sa credem ca am reusit sa facem aceste lucruri cu www.metalwork.ro" a declarat Iulian DRAGOMIR despre site-ul proaspat lansat.
Ce a contat in realizarea site-ului? Nu se poate uita ca site-ul este facut de o companie care pune mult pret pe optimizarea pentru motoarele de cautare pentru clientii sai. Site-ul are o harta a site-ului, iar fiecare pagina are un link construit optim. S-a pus accent si pe cuvinte cheie, descrierea paginilor, si un titlu unic pentru fiecare pagina in parte.
{mosloadposition user10}