Timp de 4 săptămâni utilizatorii de Facebook sunt încurajați să uite de meme-urile de import și să își creeze propriile meme în cadrul aplicației Nokia Asha -Fabrica de Meme, disponibilă pe pagina de Facebook Nokia România.
Userul are posibilitatea de a-și crea propriul meme, folosind în mod personalizat și cât mai creativ imaginile și elementele disponibile în baza de date a aplicației. Printr-un meme se înţelege un element de divertisment creat de utilizator ce constă într-o replică amuzantă plasată pe o imagine personalizată sau standard, imagine ce completează ideea exprimată în mesajul text. După crearea și salvarea meme-ului, userul poate să îl posteze pe wall și să își invite prietenii sa il voteze.
Galeria de meme-uri creată de utilizatori pe parcursul concursului va putea fi votată în mod public, iar săptămânal două din cele mai creative meme-uri din concurs vor fi selectate și vor fi premiate cu câte un tricou personalizat cu meme-urile aferente.
La finalul competiției, va fi selecționat marele câștigător, ținându-se cont atât de numărul de voturi cumulate pe perioada de concurs cât și de deliberarea unui juriu. Premiul va consta într-un telefon Nokia Asha 311 și o boxa wireless Nokia Play 360°.
„Aplicația Nokia Asha – Fabrica de meme a fost creată pentru tinerii cool, plini de viață, liceenii și studenții pasionați de tehnologie și care folosesc Facebook zi de zi. Am vrut să îi vedem mai “vocali”, implicați și experimentând mai mult. Și tocmai la aceste lucruri se pricep foarte bine modelele Nokia Asha” a declarat Alina Dumitru, Account Director, Wunderman.
Din momentul lansării aplicației până în prezent există un număr de 1300 meme-uri și 3000 de utilizatori înscriși. Campania se va încheia pe data de 20 decembrie și urmărește creșterea cu 10.000 a numărului de fani noi pe pagina de Facebook și cu 5% rata de „talking about this”. Pentru a accesa aplicația click aici:
Echipa Wunderman care a lucrat pentru dezvoltarea aplicației:
Alina Dumitru – Account Director
Catalin Cumpănașu – Copywriter
Delia Mija – Art Director
Ionut Mustață – Senior Copywriter
Ștefan Dincă – Illustrator & Digital Creative
Raluca Popa – Digital Strategist
Marius Simionescu – Digital Producer
Mirela Ologeanu – Project Manager
Carmen Sterian – Head of Strategy
Project owner, Nokia România:
Beatrice Stancu – Marketing Manager Nokia Romania & Balkans
{mosloadposition user9}