Credit Europe Bank anunţă relansarea site-ului ca urmare a implementării şi în mediul online a noii strategii vizate de bancă pentru anul în curs. Compania şi-a reorganizat funcţional şi grafic website-ul, adăugând componente interactive ce permit clienţilor să obţină rapid informaţii despre carduri, credite sau depozite. Noul website reprezintă de asemenea şi primul pas către un management integrat al solicitărilor online pentru serviciile şi produsele băncii.
www.crediteurope.ro este expresia unui nou tip de prezenţă a companiei în online, care oferă posibilitatea unei interacţiuni mai ridicate a clientului cu banca în acest mediu. Website-ul are atât o nouă înfăţişare, mai dinamică, cât şi o funcţionalitate substanţial îmbunătăţită, informaţia fiind structurată mai intuitiv şi mai accesibil. Conţinutul este totodată optimizat, ceea ce oferă website-ului o vizibilitate crescută în rezultatele căutărilor celor care vor să obţină online informaţii despre produsele bancare.
“Este începutul unui proces mai amplu, care pune accent pe canalele alternative. Ne dorim să obţinem în viitorul apropiat un avans considerabil pe aceste canale, prin care să uşurăm accesul clienţilor la serviciile şi produsele CEB şi care să permită băncii să îşi eficientizeze eforturile de atragere de noi clienţi. Noul website CEB, un instrument orientat către produs şi mai usor de utilizat, se numără, alături de internet banking şi phone banking, printre priorităţile de dezvoltare ale băncii de anul acesta”, a declarat dl. Etem Birinci, Director Retail Banking.