Credit Europe Bank a lansat începând cu această lună un pachet de beneficii dedicat angajaţilor din sistemul public care doresc să obţină un CardAvantaj. Oferta include comision de administrare a cardului zero pentru primul an şi plata în trei rate a tuturor tranzacţiilor efectuate în supermarketuri, în magazinele de construcţii/bricolaj/amenajări interioare din afara reţelei de comercianţi parteneri, atât din ţară cât şi din străinătate. Aceste beneficii se aplică şi pentru comercianţii online, oferta fiind valabilă până în decembrie 2014.
“Continuăm tradiţia abordărilor inovatoare destinate comunităţilor profesionale, prin acordarea de beneficii suplimentare în utilizarea CardAvantaj, cel mai popular card de cumpărături în rate fără dobândă de pe piaţă. După ce, în trecut, ne-am adresat profesiilor liberale acum ne orientăm şi către angajaţii din sistemul public prin intermediul unei oferte flexibile, care oferă avantajul achiziţiei în rate fără dobândă şi la comercianţii din afara grupului de parteneri ai CardAvantaj”, a declarat Gabriela Stanciu, Head of Cards Product Management, Credit Europe Bank România.
Clienţii vizaţi de Credit Europe Bank care pot obţine aceste beneficii sunt angajaţii din sistemul de stat, din instituţii sau categorii precum: administraţii financiare şi primării, transporturi (CFR Călători, CFR Marfă, Metrorex etc.), sindicate, sănătate (spitale publice), educaţie (şcoli, licee, grădiniţe şi alte instituţii de învăţământ de stat), Guvern şi administraţia publică centrală.
Pentru mai multe detalii despre CardAvantaj şi despre comercianţii parteneri puteţi accesa www.cardavantaj.ro. Clienţii au la dispoziţie şi serviciul CEBLine apelabil din reţeaua Romtelecom la numărul 0801.000.000 (tarif local) sau din orice reţea, la numărul 0750.000.000 (tarif normal).