cu ajutorul ASCENTA
Compania românească va extinde aplicaţia software furnizată băncii cu o soluţie de scoring
ASCENTA, divizia de consultanţă şi servicii IT a Grupului Softwin, va realiza până la sfârşitul lunii februarie o extensie a soluţiei software pentru managementul creditării la Credit Europe Bank. Noile module vor permite automatizarea proceselor de creditare pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii, pe baza scorurilor obţinute de fiecare client.
Aplicaţia pentru procesul de aprobare a creditelor a fost implementată de ASCENTA în sistemul informatic al băncii în perioada aprilie – octombrie 2007. Extensia care urmează să fie integrată în soluţia livrată are ca scop acoperirea unor noi nevoi de business. Soluţia implementată este uşor configurabilă, având la bază platforma IBM Content Manager. “Finanţarea IMM-urilor este o activitate costisitoare dacă nu creezi procese de lucru automatizate. Ca urmare a acestei realităţi, Credit Europe Bank (România) S.A. a dezvoltat şi urmează să lanseze un nou Model de Decizie de Creditare pentru IMM-uri, bazat pe o nouă abordare, în care sunt centralizate toate interacţiunile clientului privind aprobarea dosarelor de credit. Acest proiect are ca finalitate eficientizarea activităţilor legate de relaţia bancii cu clienţii IMM. Asta înseamnă birocraţie mai puţină, simplitate în evaluarea dosarelor, garanţii flexibile şi corelate cu riscul clientului, timpi de răspuns mai scurţi, avantaje pe care clienţii noştri le vor simţi în curând", a declarat Dl. Mustafa CAVUSOGLU, Director Departament de Marketing IMM-uri, Credit Europe Bank.
În conformitate cu strategia de dezvoltare a băncii, sistemul informatizat va face ca procesul de acordare a creditelor să ia în considerare nevoile clienţilor, precum şi puterea financiară a acestuia, bunurile şi capacitatea totală a companiei. Procesele vor fi mai uşor de controlat, iar riscul operaţional va fi diminuat faţă de operaţiunile standard. Aplicaţia permite un nivel înalt de comunicare între angajaţi, iar informaţiile circulă mai simplu de la un utilizator la altul.
“Reuşita unui proiect de o asemenea complexitate se datorează şi experienţei consultanţilor ASCENTA în domeniul financiar-bancar, care sunt familiarizaţi cu procesele interne dintr-o bancă şi sunt astfel capabil să aducă valoare adaugată soluţiei implementate. Un alt factor de succes a fost rapida omogenizare a echipei de proiect – client-furnizor, reuşind astfel să răspundem în proporţie de 100% cerinţelor de business ale clientului”, a adăugat Emanuel OANĂ, Financial Sector Manager, ASCENTA.
{mosloadposition user10}