Prima editie, 9 Decembrie, 2009
Institutul National de Statistica, Bucuresti
Expo Media organizeaza prima conferinta de Credit & Collection , pe 9 decembrie la Institutul National de Statistica din Bucuresti.
Acesta este evenimentul care incheie seria conferintelor specializate de o zi, pe care Expo Media le-a organizat anul acesta, primele trei fiind: Customer Relationship Management, Telesales si Customer Loyalty & Retention.
“In ultimii doi ani, peste patru milioane de romani au luat cel putin un credit de la banca – 33% dintre ei nu l-au platit la timp sau deloc. Aproximativ 7% din totalul creditelor acordate in 2008 se afla in imposibilitatea de a mai fi recuperate vreodata. In 2009, peste un milion si jumatate de romani apar in bazele de date de rau-platnici existente în Romania. Aceste repere impresionante au fost comunicate atat de organizatiile de tip birou de credit, dar si de specialistii in recuperarea creantelor din Romania. Recesiunea economica si criza financiara alimenteaza semnificativ perceptia consumatorilor ca bunastarea personala si familiala este amenintata dramatic, determinand cetatenii sa se retină atat de la a consuma, cat si de la a-si onora obligatiile financiare” a declarat Carmen Mincu, Ph.D., consultant Experian si profesor ASEBUSS, Program Executive MBA.
Evenimentul isi propune sa faciliteze comunicarea intensa si eficace a specialistilor din domeniul acordarii de credit si al recuperarii de creante asupra unui set coerent de demersuri, strategii si politici manageriale. Subiectele dezbatute vor evidentia sanatatea financiara a organizatiilor si institutiilor care acorda credit sau sunt expuse problemelor de plata si lipsei de disciplina financiara la nivel de consumator individual sau corporatist, inclusiv in perioade de turbulenta economica.
Printre speakerii acestei prime editii se numara: Carmen Mincu, Ph.D., consultant Experian si profesor ASEBUSS, Program Executive MBA, Serban Marian Epure, General Manager Biroul de Credite SA, Ligia Baltag, Specialist Credit & Collection, Daniel Boaje, General Manager Cetelem IFN si Gheorghe Oprescu, Ph.D. si profesor ASEBUSS, Program Executive MBA.
Partenerii evenimentului sunt: Customer Service School, DNA Solutions, EOS KSI Romania si Advantage Software Factory.
Pentru mai multe detalii legate de Credit & Collection Conference & Expo, puteti accesa site-ul www.conferinte.ro
Expo Media este agentie full service ce ofera o gama variata de servicii in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta customer operations si organizare evenimente de business.
{mosloadposition user10}