Jeffre Jackson si Alain Thys sunt invitatii speciali din cadrul Masterplan 2007, eveniment de strategie si planning organizat de Evensys in colaborare cu Account Planning Group in perioada 9-10 octombrie 2007 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Seminariile sustinute de cei doi vorbitori internationali se vor desfasura in a doua zi,10 octombrie, si trateaza teme complementare, fiecare dintre ele dand un plus de actualitate si aplicabilitate celeilalte. Jeffre Jackson isi intituleaza prezentarea “That’s interesting!” si trateaza ce inseamna, cum se foloseste si cum se masoara “interesantul” dintr-un brand folosind un set de discutii si exercitii interactive. Jeffre va demonstra de asemenea de ce reclamele si mai ales brandurile trebuie sa fie interesante si sa-si atraga publicurile si mai ales, cum influenteaza acestea dezvoltarea de strategii pe termen lung pentru branduri.
Alain Thys isi propune sa demonstreze participantilor care este contributia masurabila a marketingului in cadrul companiei. “Being a more accountable marketer” vizeaza impactul marketingului atat asupra afacerii cat si asupra clientilor companiei. Alain este interesat si de felul in care brandurile pot sprijini comunitatea in care activeaza, atat fata de mediul inconjurator, cat si fata de indivizi ca parte a unui demers de marketing responsabil.
Jeffre Jackson intra in publicitate dupa o cariera de trei ani pe Wall Street si cinci ani ca doctorand in psihologie. Schimba postul de copywriter in grupul BBDO rapid cu cel de junior planner la Goodby Silverstein and Partners si mai departe la Wieden + Kennedy Amsterdam, unde in doi ani devine Planning Director si lucreaza pentru clienti precum Microsoft, Nike, Siemens, Vodafone si Gore-Tex. In prezent este partener fondator al “Open Intelligence Agency”.
Alain Thys vine cu o experienta in tehnologie, retail si corporate finance. Acum este partener fondator in FutureLab, un boutique de managment al inovatiei, ce ofera solutii companiilor pentru a identifica noi oportunitati intr-o lume din ce in ce mai complexa. Abilitatiile sale principale se concentreaza pe intelegerea si reducerea provocarilor complexe cu care companiile se confrunta astazi si pe sprijinul acordat managerilor de a le transforma in strategii care ating cu succes clientii, angajatii si publicurile interesate.
{mosloadposition user10}