Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Creative Seeds lanseaza a treia editie a Creative Business Cup in Romania

Creative Seeds, ambasadorul comunității creative românești independente, lansează a treia ediție a Creative Business Cup în România.

Creative Seeds (www.creativeseeds.ro) este o organizație națională dedicată antreprenorilor din domenii culturale și creative și tuturor celor care realizează proiecte creative pe cont propriu, care își propune să sprijine creatorii cu potențial de la idee la realizare.

Un prim proiect lansat de Creative Seeds este competiția Creative Business Cup (www.creativebusinesscup.ro), una din cele mai importante competiții din domeniul antreprenoriatului în lume la ora actuală, a cărei gazdă națională este pentru ediția din 2014.

Creative Business Cup este compusă din selecții naționale și o finală internațională la Copenhaga, Danemarca. Pentru a participa la competiție, cei interesați trebuie să trimită un plan de afaceri de maximum 10 pagini în limba engleză până pe 5 iulie 2014 la creativebusinesscupro@gmail.com. Juriul, format din antreprenori cu experiență în industrii creative, se va întruni în luna iulie pentru selecție. Câștigătorul competiției naționale din România va pleca la finala din Danemarca, ce se va desfășura în luna noiembrie 2014. Pe lângă șansa de a întâlni potențiali investitori, finalistul va putea câștiga unul din cele trei premii ale Creative Business Cup la nivel global, a căror valoare totală este de aproximativ 100.000 dolari.

Industriile creative din cadrul competiției sunt: design, arhitectură, producție de conținut software, publicitate, edituri și presă, muzică, film și video, arte vizuale și ale spectacolului, meșteșuguri, radio și TV, gastronomie.

„Antreprenoriatul în industrii creative a devenit astăzi principalul motor de creștere economică în Europa. Consider că și pentru România devine o prioritate de dezvoltare astăzi întrucât pune în valoare creativitatea unei generații tinere cu spirit antreprenorial autentic. Un start-up în industrii creative necesită mai puțin capital financiar decât o afacere obișnuită, iar potențialul de piață la nivel global este extraordinar”, declară Alina Niculescu-Manea, fondator și director al Creative Seeds.

În anul 2013, EFdeN (Asociația Solar Decatlon București) – Casa solară inteligentă EFdeN (www.efden.org) a reprezentat România la cea de-a doua ediție internațională a competiției. Ideea câștigătoare s-a axat pe inovație în domeniul arhitecturii: o casă solară inteligentă care promite să schimbe viitorul locuințelor individuale sau colective din orașe. EFdeN reprezintă un program de locuințe solare inteligente, adaptabile la siturile dificile din mediul urban, modulare, eficiente energetic și cu un preț accesibil.

Juriul selecției nationale a Creative Business Cup în 2014 va fi compus din Eugen Pănescu, Planwerk, Cluj-Napoca, Ovidiu Hrin, Synopsis Media, Timișoara, Dragoș Pîslaru, GEA Strategy & Consulting și Alina Niculescu-Manea, Creative Seeds.

Creative Seeds (www.creativeseeds.ro) este un ambasador al comunității creative independente românești, iar în consiliul său adună unii dintre cei mai respectați și cunoscuți membri ai acestei comunități. Asociația desfășoară programe de training și mentorat, creează oportunități de networking, organizează competiții, festivaluri și ateliere dedicate comunității creative, având filiale în București, Cluj-Napoca și Timișoara pentru a sprijini atât dezvoltarea națională, cât și regională a industriilor creative în România.

Identitatea vizuala Creative Seeds a fost creată de Studio Meka (www.studiomeka.ro), un studio deschis de creație publicitară cu echipe modulare care lucrează direct cu clienții. Studio Meka apreciază și practică transparența și implicarea personală. Principalii săi clienți sunt Terabisco (marcă Grand Papa), Domeniile Tohani, Godot Cafe, Samusocial din România și Krone Estetics.

Bucuresti, 05.06.2014

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.