Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CREATIVE MARKET a lansat Mario Badescu Skin Care in Romania

Agentia de marketing si comunicare CREATIVE MARKET a semnat lansarea Mario Badescu Skin Care in Romania, unul dintre cei mai renumiti producatori de produse dermato cosmetice premium din lume.

Originar din New York, brandul Mario Badescu este cunoscut la nivel international pentru produsele de o calitate exceptionala si pentru clientela faimoasa de la Hollywood: Sarah Jessica Parker, Sharon Stone, Oprah, Jennifer Aniston, Charlize Theron, Kate Moss, Martha Stewart si multe alte celebritati.

CREATIVE MARKET a fost agentia aleasa sa se ocupe de lansarea brandului in Romania si de mixul de marketing optim pentru penetrarea brandului pe piata. George Man (Mario Badescu Romania): “Am ales sa colaboram cu CREATIVE MARKET pentru ca au avut de la inceput o abordare diferita asupra lansarii si mai mult decat atat, s-au dovedit foarte buni cunoscatori ai industriei si ai categoriei in care noi activam. Pe parcursul colaborarii ne-au furnizat insight-uri foarte interesante pe care noi le-am putut exploata din punct de vedere al business-ului.“

Reprezentantii CREATIVE MARKET declara ca a fost o adevarata provocare sa gandeasca strategia de lansare si comunicarea pentru lansarea Mario Badescu in Romania. Piata dermatocosmeticelor premium este una extrem de aglomerata si in cazul brandului Mario Badescu o comunicare clasica ATL nu se justifica, asadar provocarea a constat in gasirea unor canale alternative de a atinge targetul premium al brandului.

Dupa doar cateva luni de la lansare, echipa de la CREATIVE MARKET este foarte mandra de rezultatele extraordinare care arata cu adevarat ca acolo unde exista dedicare si pasiune, apar si rezultate: Mario Badescu a vandut cu 25% mai mult decat a preconizat inainte de lansare. Sau distribuit un numar de aproximativ 60.000 mostre. Blogosfera de beauty a reactionat foarte bine, generand peste 100 de review-uri ale produselor Mario Badescu, iar concursurile online au adunat peste 4.000 de comentarii.

Mai mult, strategia de PR gandita de CREATIVE MARKET a generat o penetrare rapida a brandului in randul liderilor de opinie din industria beauty: Andreea Raicu, Dana Sota, Valentina Pelinel, Roxana Voloseniuc si a generat zeci de articole de beauty in revistele glossy.

Mixul de comunicare gandit de CREATIVE MARKET s-a bazat pe foarte mult online – campanii targetate, proiecte speciale, advertoriale, display advertising in comunitatile online dedicate femeilor, social media, machete de presa in revistele glossy, PR, activitati de sampling, activitati cu bloggerii de beauty si nu in ultimul rand zona de retail si shopper experience.

“Am gandit alaturi de cei de la Exclusive Skin Care fiecare parte a comunicarii si a modului in care va fi lansat pe piata Mario Badescu. Nu ne-am oprit doar la partea de comunicare ci am fost alaturi de ei si la partea de strategie, retail marketing si shopper experience. Tinem mult sa le multumim pentru increderea acordata si suntem fericiti de rezultate” declara reprezentantii CREATIVE MARKET.

Bucuresti, 14.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.