români de vin în Rusia
După schimbarea legislaţiei în privinţa accizelor la băuturi, Cramele Recaş a reuşit să fie printre primele companii româneşti exportatoare pe piaţa rusească
Schimbarea legislaţiei ruse în privinţa accizării băuturilor alcoolice, pusă în practică începând cu data de 1 iulie 2006, a fost trecută cu bine de producătorul de vin Cramele Recaş, care a reuşit deja să livreze produse de vinificaţie clienţilor de pe piaţa slavă.
Majoritatea exportatorilor români de băuturi alcoolice au întâmpinat multe dificultăţi legate de introducerea sistemului EGAIS pe piaţa băuturilor alcoolice din Rusia, multe comenzi având întârzieri datorate tipăririi şi distribuirii lente a noilor timbre. De curând, această situaţie a fost rezolvată, iar producătorul de vinuri bănăţean a început deja livrările către piaţa estică.
Punerea la punct a detaliilor legate de accizare era una deosebit de importantă şi datorită participării Cramelor Recaş la o degustare de vinuri româneşti, organizată de către APEV (Asociaţia producătorilor şi exportatorilor de vin) şi US Aid la Hotel Marriott Moscova, unde vinurile producătorului bănăţean s-au bucurat de recunoaştere.
Din gama de vinuri degustate de către participanţi, gamele Schwaben Wein şi V Drinks au fost deosebit de apreciate, existând deja comenzi ferme pentru anul în curs, în luna decembrie a acestui an urmând să îşi facă intrarea pe piaţa rusă şi vinurile din gama La Putere.
“Am remarcat o preferinţă a consumatorilor ruşi în ceea ce priveşte soiurile locale româneşti, Fetească Regală şi Fetească Neagră, ceea ce ne face încrezători în succesul lansării gamei La Putere, pentru că ambele soiuri sunt incluse în aceasta.”, a declarat Doamna Elvira Cox, Director Export Cramele Recaş.
Acest nou succes vine să întregească concretizarea proiectului “Pinot Evil”, care s-a dovedit un succes deosebit în Statele Unite, din această gamă fiind deja trimisă o comandă de 5 containere, adică aproximativ 80 000 de sticle.
Cramele Recaş îşi dovedesc astfel statutul de exportator român de top, încercând să ducă produsele de vinficaţie româneşti pe cât mai multe pieţe din lume.
{mosloadposition user10}