Cramele Recas aproape şi-a triplat volumul de vânzări în 2006 comparativ cu anul 2005
Cramele Recaş, cel mai cunoscut producător de vinuri din Banat, aproape şi-a triplat volumul de sticle vândute în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2005, înregistrându-se un total de 460.000 de unităţi vândute faţă de cele 180.000 de unităţi înregistrate în prima perioadă a anului 2005.
Cel mai bine vândut produs al companiei este Schwaben Wine Fetească Regală, premiat, de altfel, cu medalia de aur în cadrul Salonului Internaţional de Vinuri Bucureşti, organizat la iniţiativa Patronatului Naţional al Viei şi Vinului (P.N.V.V.) şi cu suportul Asociaţiei Degustătorilor Autorizaţi din România (A.D.A.R.), în perioada 6 – 9 aprilie şi desfăşurat sub autoritatea Organizaţiei Internaţionale a Viei şi Vinului ( O.I.V.).
“Ne bucură reconfirmarea pentru Fetească Regală, soi tradiţional cu care dominăm piaţa românească de mai bine de doi ani. Cea mai bine vândută gamă – Schwaben Wein, situată printre cele mai accesibile produse ale noastre – având un preţ de raft 8-9 RON – confirmă din nou respectul pe care îl avem faţă de consumatori şi politica de preţuri foarte corectă pe care o aplicăm şi care ne va permite să rămânem competitivi în premisa în care în scurt timp piaţa va fi invadată de produse din import de calitate superioară şi la preţuri competitive”, a declarat Rareş Marinescu, Director de Vânzări Cramele Recaş.
Succesul în vânzări pentru Recaş s-a bazat în primul rând pe soiurile Schwaben Wine şi Te Iubesc Mult. Cel de-al doilea tip de vin, introdus in variantele roşu şi rozé, a fost lansat în februarie anul acesta şi a reprezentat într-o singură lună de la lansare 20% din procentul total de sticle vândute.
Alte vinuri care au reuşit să ridice procentual vânzările sunt cele din gamele cu preţuri de până la 50 RON pe raft.
O dată cu acest succes local, Cramele Recaş îşi propune să sporească şi vânzările în afara ţării.
“În anul 2005 am exportat 700.000 de sticle de vin în Marea Britanie, prin game precum V-Drinks, Recaş şi Origin, acestea fiind foarte bine primite de către piaţa britanică. De alfel, în cadrul târgului de vinuri London International Wine Challenge, la care participăm anual, am obţinut constant medalii Seal of Aproval. Pe lângă piaţa din Regatul Unit ne propunem o extindere la nivelul exporturilor în Statele Unite ale Americii.
Ţările asiatice sunt luate, de asemenea, în calcul. Suntem deja prezenţi în Japonia cu gamele Castle Rock şi Recaş Reserve, în Korea de Sud, cu gamele Laura, Castlebrook şi Vampire, iar în Hong Kong cu TD Reserve şi Old Castle”. În prezent ne aflăm în tratative cu clienţi din China şi Philipine, precum şi cu alte ţări din Europa, unde încercăm să găsim importatori”, a declarat Domnul Philip Cox, Director Comercial Cramele Recaş.
Proaspăt medaliată la Salonul Internaţional de Vinuri de la Romexpo, desfăşurat la începutul acestei luni, compania Cramele Recaş se pregăteste să participe la Târgul de Vinuri de la Shanghai, care se va desfăşura în perioada 26 – 28 mai 2006 în China.
Despre Cramele Recaş
CRAMELE RECAŞ dispune de unul dintre cele mai moderne complexe de vinificaţie din ţară, dotat cu utilaje de ultimă generaţie şi cu un spaţiu de producţie şi depozitare de circa 10 milioane de litri de vin. Datorită deosebitelor condiţii climaterice din regiune şi nivelului tehnologic ridicat, Cramele Recaş este cel mai mare exportator de vin îmbuteliat din ţară şi se numără printre primii trei exportatori de vin îmbuteliat şi vin vrac din România, acest fapt fiind o încununare a unei tradiţii atestate documentar de peste 600 de ani.
{mosloadposition user10}