său centru logistic de distribuţie în Bucureşti
Prin intermediul centrului din Bucureşti producătorul bănăţean de vinuri îşi perfecţionează reţeaua de distribuţie la nivel naţional
Cramele Recaş operează începând din luna august primul său centru logistic de distribuţie din Bucureşti, alături de cele din Recaş, Timişoara, acesta fiind al treilea din România. Centrul are o capacitate de 100.000 sticle şi se întinde pe o suprafaţă de 300 mp.
Poziţionarea în Bucureşti reprezintă o decizie strategică, astfel timpul de reaprovizionare pentru piaţa din Bucureşti, Dobrogea şi Moldova va ajunge la 24 – 48 ore, fapt care va determina eliminarea situaţiilor de out of stock în marile magazine Cash & Carry şi Retail.
„În urma inaugurării acestui centru se estimează o creştere a vânzărilor pe piaţa internă de minim 10%, însă motivul principal pentru care am decis să facem această investiţie este respectul faţă de consumatori şi faţă de partenerii de afaceri, respect care stă la baza politicii noastre comerciale. Alături de deosebita atenţie pe care o acordăm de câţiva ani buni, în sensul calităţii deosebite a produselor, trebuie să ne concentrăm şi pe serviciile anexate produselor”, declară Rareş Marinescu, Director Operaţiuni Comerciale Cramele Recaş pentru piaţa internă.
Decizia deschiderii acestui centru a venit în mod firesc pe fondul creşterilor masive a vânzărilor înregistrate de Cramele Recaş pe toate sortimentele de vinuri, şi în special pe cele seci. Astfel, Cramele Recaş şi-a triplat volumul de sticle vândute în primele 7 luni ale acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2005, înregistrându-se un total de peste 1.100.000 de unităţi vândute faţă de cele 370. 000 de unităţi înregistrate în prima perioadă a anului 2005. Pentru anul 2006 Cramele Recaş estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 20%, până la 7,7 milioane de euro.
“Cramele Recaş a înregistrat în ultimii ani o creştere constantă a vânzărilor, atât pe piaţa internă, cât şi la export. Acest lucru ne-a arătat că trebuie să ne diversificăm şi perfecţionăm în permanenţă canalele de distribuţie, pentru a putea acoperi cât mai bine o piaţă în dezvoltare, aşa cum este cea românească”, declară Philip Cox, Director Comercial Cramele Recaş. „Estimăm că impactul pe care îl va avea deschiderea acestui centru asupra vânzărilor noastre va fi unul semnificativ. De asemenea, produsele noastre vor câştiga în notorietate în faţa consumatorilor români, pentru care vor deveni tot mai accesibile, în orice colţ al ţării”, adaugă Philip Cox.
Alături de investiţiile în tehnologie de ultimă oră, modernizarea cramei şi vinificarea după metode moderne, deschiderea centrului logistic din Bucureşti se înscrie în strategia Cramelor Recaş de creştere a vânzărilor la nivel naţional.
Despre Cramele Recaş
CRAMELE RECAŞ reprezintă cel mai mare complex de vinificaţie din Banat, dotat cu utilaje de ultimă generaţie şi cu un spaţiu de producţie şi depozitare de circa 7 milioane de litri de vin.
Datorită deosebitelor condiţii climaterice din regiune şi nivelului tehnologic ridicat, Cramele Recaş sunt în primii 3 exportatori de vin din România, alături de Vinia Iaşi şi Cramele Halewood, acest fapt fiind o încununare al unei tradiţii atestate documentar de peste 600 de ani.
{mosloadposition user10}