a vânzărilor de 100% în această vară faţă de perioada similară a anului trecut
Vânzările producătorului bănăţean de vinuri se plasează de la începutul acestui an peste cifrele planificate iniţial
Cramele Recaş anunţă o creştere de peste 100% a vânzărilor pentru lunile iunie-iulie, comparativ cu perioada similară a anului 2005. Faţă de media primelor cinci luni ale anului vânzările au înregistrat o scădere de 15-20%, însă această scădere este normală pe piaţa internă în lunile de vară. Deosebit de semnificativ este faptul că rezultatele înregistrate în prima parte a lui 2006 se situează peste cifrele planificate, atât de la începutul anului, cât şi pentru fiecare lună în parte.
“Pentru sezonul estival ne-am concentrat pe creşterea interesului consumatorilor pentru produsele cu care suntem prezenţi pe piaţa permanentă. Piaţa permanentă este piaţa pe care se fac vânzări 12 luni pe an, şi se deosebeşte de alte pieţe, pe care vânzările variază sensibil în timpul anului. De exemplu, pe piaţa din Dobrogea se fac vânzări de vinuri în 500 de magazine în mod normal, şi în 4000-5000 de magazine în timpul verii. Până acum semnalele primite ne arată că strategia adoptată este corectă”, declară Philip Cox, Director Comercial Cramele Recaş.
Piaţa românească este într-o continuă evoluţie, mai ales în ceea ce priveşte comportamentul consumatorilor. Aceştia încep să se îndrepte tot mai mult spre vinuri de calitate, cărora le devin fideli, indiferent de sezon. Pentru acest tip de consumatori sofisticaţi, Cramele Recaş investeşte în inovaţie şi în ridicarea permanentă a standardelor de calitate.
Pentru intervalul iunie-august producătorul bănăţean estimează vânzarea unui număr de peste 400.000 de sticle. Datorită sortimentelor al căror consum creşte în timpul verii – Riesling, Fetească Regală şi Sauvignon Blanc – vânzările Cramelor Recaş nu au de suferit în sezonul estival, dovadă fiind dublarea vânzărilor înregistrată în această vară. De asemenea, vara este un sezon foarte propice pentru exporturi, 60% din exporturi fiind efectuate în lunile iulie-septembrie, contribuind astfel la o cifră ridicată a vânzărilor şi în sezonul estival.
„Estimăm că piaţa este la începutul unei puternice invazii de vinuri importate ieftine, şi dorim să consolidăm poziţia noastră pe piaţa vinurilor de calitate, prin vânzarea de produse cu valoare adăugată mare”, adaugă Philip Cox.
{mosloadposition user10}