Compania United Romanian Breweries Bereprod, unul dintre principalii jucatori de pe piata autohtona a berii, a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri similara cu cea din 2008. Totodata, volumele de vanzari de bere s-au mentinut aproximativ la nivelul celor din 2008, in conditiile unei piete de bere in scadere.
In urma acestor rezultate, consemnate in perioada ianuarie-decembrie 2009, compania URBB a atins o cota de piata de 9,5%, in crestere fata de 2008 cu 15% in volum. Din punct de vedere valoric, cota de piata a companiei in 2009 este de 11,1%.
Shachar Shaine, Presedinte URBB"Desi a fost poate cel mai dificil an pentru majoritatea industriilor, eforturile noastre de eficientizare a business-ului au dat roade. Si pentru 2010 vom directiona 6 milioane de euro in dezvoltarea si modernizarea liniilor de imbuteliere, logistica si materiale anexe, pentru a continua sa oferim consumatorilor romani produsele premium cu care i-am obisnuit", a declarat Shachar Shaine, Presedinte URBB.
Granini a inregistrat in 2009 o crestere in volum de 50% fata de 2008. Investitiile in acest brand au fost directionate catre dezvoltarea sistemului de distributie si imbuteliere, dar si in campania de comunicare "Fructele iubesc Granini", derulata in perioada iunie-septembrie.
Pentru 2010, compania estimeaza o crestere in volum de 8% pentru divizia de bere, respectiv 25% pentru bauturile racoritoare. La nivel de cifra de afaceri, anul aceasta este preconizata o majorare cu 20%, fata de valoarea inregistrata in anul 2009.
Si anul trecut, compania URBB a continuat sa fie activa in domeniul responsabilitatii sociale. Umbrela Verde, programul de protectie a mediului initiat in 2007, a avut un an 2009 extrem de incarcat, cu evenimente desfasurate in 8 orase din Romania. De asemenea, URBB a continuat sa sprijine persoanele defavorizate prin intermediul programului "Impreuna, mai aproape de oameni", prin oferirea a catorva mii de pachete cu produse, de Paste si Craciun.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}