În urma unei analize comparative a ofertelor depuse de 15 agenţii, Comitetul Olimpic şi Sportiv Român (COSR) a selectat Momentum, parte a McCann WorldGroup România, în vederea coordonării serviciilor de advertising şi marketing pentru promovarea în ţara noastră a Jocurilor Olimpice de la Londra 2012.
“Dacă până acum cuvântul business era mai puţin folosit în mişcarea olimpică, în ultima perioadă a devenit un punct de referinţă deoarece sportul este până la urmă un business. Avem nevoie de parteneri puternici în sport, de aceea ne asociem cu una dintre cele mai mari agenţii de marketing conduse de întreprinzători, dar în acelaşi timp oameni entuziasmaţi de sport, lucru foarte important pentru că ne permite să clădim un parteneriat pe termen lung. Trecem astfel la o viteză superioară în ceea ce priveşte imaginea şi marketingul forului olimpic, iar asocierea dintre noi şi Momentum este absolut firească”, a declarat Octavian Morariu, preşedintele Comitetului Olimpic şi Sportiv Român.
Rolul Momentum va fi de a valorifica drepturile de proprietate intelectuală deţinute de COSR, iar printre serviciile oferite de agenţie se numără atragerea de parteneri pentru Comitetul Olimpic, realizarea strategiei şi implementarea efectivă a campaniei de promovare a mişcării olimpice în Romania şi a sportivilor români – atât partea de identitate vizuală, publicitate, organizare de evenimente cât şi media sau marketing digital.
„Ne simţim mândri că suntem români mai ales atunci când sportivii noştri sunt victorioşi şi imnul României face înconjurul globului. Noi suntem cu adevărat pasionaţi de sport şi am fost alături de COSR de aproape 9 ani, de fiecare dată când ne-a fost solicitat sprijinul. Ne bucurăm să fim partenerii Comitetului Olimpic şi Sportiv Român şi de această dată”, declară Silviu Şefer, Managing Director Momentum România.
“Vom încerca să promovăm mişcarea olimpică cu tot ce are mai bun. Pentru noi este o mare onoare să fim aleşi de COSR, cu atât mai mult cu cât şi McCann WorldGroup a fost selectat de către Comitetul Internaţional Olimpic să coordoneze serviciile de advertising şi marketing în vederea organizării Jocurilor Olimpice de la Londra 2012”, declară Bogdan Enoiu, Managing Director McCann WorldGroup România, din care face parte agenţia Momentum.
Momentum este promotorul marketingului experienţial în ţara noastră şi totodată agenţia care a organizat unele dintre cele mai complexe şi mai memorabile evenimente din România, cum ar fi Gala Hagi, Coca-Cola-foria sau sărbătorirea a 90 de ani de existenţă a Comitetului Olimpic Român (2004), dar şi evenimente precum BCR Open Tenis (din 2004), evenimentul de lansare Vodafone în România (simultan în Bucureşti şi în cele mai importante oraşe din ţară) Pantene Beauty Awards, etc. Agenţia a câştigat în 2005 un Bronze Effie la categoria “băuturi alcoolice” pentru clientul Bergenbier, spotul TV “Comentatorii” (din campania de activări Bergenbier cu echipa naţională).
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}