prin implementarea celui mai modern software de call center
Utilizatorii COSMOTE au acces la servicii de relatii cu clientii de calitate superioara ca urmare a unui amplu proiect IT realizat impreuna cu ASCENTA, divizia de consultanta IT a Softwin
COSMOTE Romania isi imbunatateste calitatea serviciilor de relatii cu clientii prin implementarea celei mai noi versiuni ale unui software special dezvoltat de Genesys Telecommunication Laboratories pentru operarea unui call center. Noul software si implementarea acestuia au fost realizate de ASCENTA, divizia de consultanta si servicii IT a Grupului Softwin. Proiectul va fi finalizat la sfarsitul lunii martie si a implicat o investitie de peste jumatate de milion de euro.
In urma implementarii noului software si extinderii echipei de relatii cu clientii, utilizatorii COSMOTE vor beneficia de timp mai rapid de preluare si solutionare a apelurilor in call center si de o calitate superioara a serviciilor de relatii cu clientii. In plus, noul sistem va permite utilizatorilor acces gratuit la informatii despre facturi, istoricul listei de apeluri si alte detalii despre contul lor.
“Conform valorilor Grupului din care facem parte si a importantei acordate satisfactiei clientilor nostri, una dintre prioritatile companiei este sa ofere utilizatorilor sai servicii de calitate superioara. Vom continua sa ne concentram pe imbunatatirea si modernizarea sistemului informatic al centrului de relatii cu clientii pentru a oferi utilizatorilor acces rapid si facil la informatiile de care au nevoie”, a declarat Christos Christopoulos, Director IT al COSMOTE Romania si responsabil pentru Sistemele Informationale si Infrastructura de IT a Grupului COSMOTE in toate tarile unde acesta este prezent.
“Odata cu dezvoltarea rapida si diversificarea bazei de clienti, generate de strategiile eficiente de vanzari si marketing si de expansiunea in timp record a acoperirii retelei, investim atat in personalul de call center cat si in sistemele de IT pentru a asigura servicii de relatii cu clientii de cea mai inalta calitate pentru fiecare utilizator COSMOTE”, a adaugat Vassilis Trochalidis, Director de Vanzari si Relatii cu Clientii al COSMOTE Romania.
Platforma furnizata de ASCENTA este flexibilia si va putea fi extinsa si adaptata pentru a servi un numar mai mare de cereri si apeluri mai complexe in call center odata cu cresterea rapida a bazei de clienti COSMOTE. Sistemul permite de asemenea realizarea de rapoarte si statistici care vor fi folosite pentru a imbunatati in continuare calitatea serviciilor de relatii cu clientii, in functie de nevoile acestora.
"Valorificam in acest proiect bagajul de competente acumulat de Softwin in operarea de servicii de contact center in afara tarii, cat si in proiectele in care au fost implementate solutii de relatii cu clientii (CRM) pentru mari organizatii din Romania", a declarat Horatiu Berdila, Director Comercial ASCENTA. "COSMOTE este un partener de anvergura care pune un accent deosebit pe calitatea serviciilor si acest proiect este de o importanta majora pentru activitatea noastra in industria telecom", a mai adaugat Berdila.
"Sunt convins ca operatorul COSMOTE va deveni un exemplu de succes în colaborarea noastra, iar prin implicarea ASCENTA, solutia Genesys va fi capabila sa raspunda tuturor cerintelor pentru a oferi o experienta de calitate clientilor COSMOTE", a declarat Peter Martis, Country Manager, în cadrul Genesys Laboratories UK.
{mosloadposition user10}