care promoveaza noul portofoliu de abonamente
Inovaţia şi cele mai mari realizări încep cu lucruri simple care au puterea de a face diferenţa. COSMOTE România lansează o nouă campanie de comunicare, „Adevărata valoare stă în lucrurile simple”, dovedind curajul de a sparge din nou barierele comunicării, prin crearea premiselor pentru noi oportunităţi şi valoare pentru consumatori. Noua campanie postpaid promovează cel mai simplu portofoliu de abonamente realizat vreodată pe piaţă, COSMOTE Free, şi deschide calea către comunicare nelimitată pentru toţi românii.
„Curajul COSMOTE de a simplifica structura complicată a pieţei şi de a depăşi încă o dată barierele comunicării deschide uşa către noi oportunităţi pentru consumatori: mai mulţi prieteni, relaţii mai strânse şi afaceri mai bune. Am creat această campanie pornind de la insight-ul care a devenit de asemenea şi mesajul principal al campaniei: adevărata valoare stă în lucurile simple”, a declarat Mathias Hanel, Chief Commercial Officer România.
„Am luat iniţiativa de a reaminti oamenilor despre puterea lucrurilor simple de a le schimba viaţa, destinul, de a îi încuraja să aleagă valoare prin simplitate în activităţile de zi cu zi. Pentru a susţine acest lucru, în cadrul campaniei, modele puternice precum Oana Pellea, Constantin Lăcătuşu, Dumitru Prunariu împărtăşesc propriile experienţe cu lucruri simple care au făcut diferența în viaţa lor”, a declarat Dana Bursuc, Marketing and Communications Senior Manager COSMOTE România.
Campania de comunicare are o abordare integrată, fiind declinată atât în mediul online, cât şi offline şi include execuţii clasice şi neconvenţionale: o serie de spoturi TV, machete standard si neconvenţionale în presă, spoturi radio şi momente dedicate în cadrul celor mai importante emisiuni de radio, OOH, proiecte speciale în staţiile de metrou şi mall-uri, microsite dedicat, web bannere, comunicare în social media şi pe bloguri. Multe alte surprize vor fi dezvăluite în perioada următoare.
Echipa care a coordonat realizarea noii campanii de comunicare, din partea COSMOTE România, este alcătuită din: Dana Bursuc – Marketing Communications Senior Manager, Mirela Ghiţă – Head of Prepaid & VAS Communication, Lavinia Ghinescu – Brand Manager, Daniela Moldovan – Brand Manager, Ştefania Rusu – Senior Brand Manager, Sebastian Honciuc – Junior Brand Manager, Bogdan Măciucă – Junior Brand Manager, Romeo Bunescu – Brand Manager, Ciprian Postelnicu – Head of Media.
Campania a fost dezvoltată până acum de Ogilvy & Mather (concept creativ şi implementare în offline), WEBSTYLER şi Bakers Digital Communication (online) şi Media Investment (media).
Primele execuții video ale campaniei pot fi urmărite pe canalul oficial de YouTube al COSMOTE România.
Mai multe detalii sunt disponibile pe www.cosmote.ro.