Începând cu luna iunie, Cosmin Baba se alătură agenției V8 Interactive în calitate de Director de Creație, această schimbare venind odată cu repoziționarea companiei într-o agenție de tip product driven company cu servicii integrate de advertising.
Cu peste 10 ani experiență în grupuri cum ar fi BBDO, Leo Burnett, Geometry Global sau Publicis, și numeroase premii obținute la cele mai importante festivaluri de creativitate și eficiență, atât locale, cât și internaționale, rolul lui Cosmin Baba va fi să dezvolte o cultură creativă cât mai curajoasă și inovatoare, la nivel intern și în relația cu clienții.
De-a lungul timpului, Cosmin Baba a dezvoltat campanii integrate pentru clienți locali sau internaționali precum: Nescafé, Toortitzi, Pepsi, Dacia Group Renault, OMV, UniCredit, Farmaciile Dona sau P&G.
Multe dintre campanii au fost recunoscute la cele mai importante festivaluri de creativitate, precum Cannes Lions, Golden Drum, ADC, EFFIE sau Internetics, iar o parte dintre acestea au fost adoptate ca și campanii regionale, în piața est-europeană.
“Mă bucur să mă alătur unei agenții independente, dar cu dorință de proiecte vizibile și curaj creativ, cum este V8. Parteneriatul nostru nu este unul recent, având deja proiecte importante “în picioare” pe care am colaborat cu succes ca guest creative director și care au condus către venirea mea ca Director de Creatie full time în agenție.
În același timp, mutarea mea aici vine într-un moment în care agenția urmează să-și definească poziția în piață ca una care oferă servicii integrate de advertising, experiența mea din zona de ATL și Digital PR urmând să completeze know-how-ul actual.” – Cosmin Baba, Creative Director V8
Cu această schimbare de management, V8 Interactive anticipează direcția în care vor merge agențiile de publicitate: de la service companies la product companies.
“Venirea lui Cosmin în echipa V8 face parte din strategia noastră de repozitionare și îndrăznesc să spun că ne-am ‘ales’reciproc.
Împărtășim aceeași viziune și gândire strategică, înțelegem similar nevoile pieței și ale clienților V8, iar knowledge-ul, creativitatea și entuziasmul de care a dat dovadă nu își puteau găsi un partener mai bun decât V8.
Începem împreună, alături de echipa fantastică din V8, un nou capitol, o transformare spectaculoasă, transformare a cărei finalitate va fi redefinirea modului în care poți și trebuie să rezolvi problema unui brand care te alege ca partener.” – Ionut Andrei, CEO V8
Agenția și-a redefinit poziționarea, trecând, de-a lungul timpului, de la agenție de digital la una full service și, ulterior, agenție interactivă de creație.
Noile direcții de business vor dezvolta soluții de marketing complete, având la bază viziune strategică, creativitate îndrăzneață, execuții inovative, craft, calitate execuțională și performanță în rezultate.