Începând cu luna noiembrie, Cornelia Sofronie Pițigoi se alătură echipei de marketing Pro TV, în funcția de Head of Corporate Communication and PR.
Cu o experiență de peste 14 ani în compania Procter & Gamble, Cornelia a ocupat următoarele poziții: Senior External Relations Manager, Senior Communications Manager for East Balkans și Senior Communications Manager for South East Europe North and Central.
“Am crescut alături de Pro TV și sunt foarte încântată că acum fac parte din această echipă! Pentru mine, televiziunea reprezintă o provocare în carieră și sunt convinsă că, împreună cu echipa de PR, vom continua să construim și să implementăm strategii de comunicare relevante pentru fiecare produs Pro TV”, a declarat Cornelia Sofronie Pițigoi, Head of Corporate Communication and PR Pro TV.
Pe parcursul carierei, Cornelia a coordonat o serie de proiecte și inițiative, acoperind atât comunicarea de brand, cât și comunicarea corporate.
Cornelia Sofronie Pițigoi face acum parte din echipa de marketing, coordonată de Lucia Antal, Marketing Director Pro TV: “Cornelia are un background solid în comunicare și ne bucurăm că, începând din această lună, va fi alături de noi zi de zi. Valorile și principiile Corneliei sunt comune cu ale noastre și sunt sigură că o să avem rezultate foarte bune împreună.”.
În echipa de PR, Cornelia va lucra în strânsă colaborare cu Ioana Plopeanu, PR Manager Pro TV. Ioana este de aproape 2 ani în echipa Pro TV și va coordona activitățile de PR ale echipei, alături de Cornelia.