FCB Bucharest își consolidează departamentul de strategie, odată cu preluarea rolului de coordonare de către Corina Anghel și cu extinderea echipei la începutul acestui an. Cu o experiență de 10 ani în industrie, dintre care 9 ani dedicați exclusiv strategic planningului, Corina a fost parte din echipele câștigătoare a mai multor premii Effie, demonstrând astfel că a pus baze valoroase unor campanii de succes.
Corina a studiat comunicare la SNSPA, urmând ca primul an din carieră să-l dedice marketing researchului. Mai apoi și-a descoperit pasiunea pentru strategie, lucrând până în anul 2011 ca strateg și apoi devenind coordonator al departamentului de strategie în agenția Propaganda. Corina a lucrat pentru branduri din categorii diverse, atât cu profil FMCG și retailers, cât și media, telecomunicații, banking și responsabilitate socială.
Din echipa de strategie a FCB Bucharest mai fac parte Oana Nedelea și Adelina Marițiu, Strategic Planneri cu trasee profesionale diferite, dar pe care le unește aceeași pasiune pentru strategie.
„Cred că e foarte benefică diversitatea echipei de strategie. Oana a început în digital, Adelina a fost mai întâi copywriter, apoi strateg în agenție, apoi a trecut prin departamentul de marketing al unui ONG din domeniul educației, iar eu am făcut research înainte de a ajunge la strategie. Asta ne oferă perspective diferite și face abordarea proiectelor mai complexă și mai interesantă”, spune Corina Anghel – Head of Strategy FCB Bucharest.
Oana Nedelea a studiat comunicare și brand management la SNSPA și are o experiență de opt ani în industria publicității, dintre care doi petrecuți în agenția FCB. Primii 4 ani ai carierei sale i-a dedicat domeniului digital, iar mai apoi s-a axat pe comunicarea de brand. De-a lungul timpului a lucrat pentru categorii de branduri foarte diverse, printre care Skittles, Absolut Vodka, Opel, Bancpost, Avon, Coca-Cola, KFC, MasterCard.
Adelina Marițiu, cea mai nouă membră a echipei de strategie FCB, a studiat la Universitatea din București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, apoi a urmat cursuri online de creative writing la Stanford Continuing Studies. În cei 5 ani ai carierei sale în publicitate s-a ocupat de copywriting, marketing și strategie, pentru branduri cu profiluri diverse: auto, retail, FMCG, educație, home & deco, financiar, pharma, horeca, e-commerce, sport și entertainment.