DDB Bucureşti a preluat din aprilie 2010, în urma unui pitch local, contul Volkswagen, atât autoturisme cât şi vehicule comerciale. Campania denumită “Jetta. Pare scumpă dar nu este.” şi lansarea noului Touareg sunt primele iniţiative de comunicare desfăşurate de către DDB Bucureşti împreună cu echipa de marketing de la Porsche Romania.
Cu o istorie comună de zeci de ani, cele 2 branduri internaţionale – Volkswagen şi DDB – au revoluţionat modul în care publicitatea era făcută încă din anii ’50.
Valentin Golban, Account Director la DDB Bucureşti, a declarat: “Volkswagen este brand-ul pentru care orice agenţie de publicitate din lume şi-ar dori să lucreze. Noi intenţionăm să facem memorabilă colaborarea. Acest lucru va fi cu atât mai uşor, cu cât “the magic is in the product," aşa cum spunea Bill Bernbach odată."
Sebastian Vlăsceanu, Marketing & Communication Manager la Porsche Romania, ne reaminteşte că piaţa auto din România s-a reîntors la nivelul anului 2002, prin urmare, misiunea oamenilor de comunicare este mai dificilă decât oricând. “Am încredere însă că, împreună cu echipa DDB vom găsi soluţiile cel mai potrivite contextului actual”.
{mosloadposition user10}