lansat de Credit Europe Bank
“Prin lansarea contului de economii „Acumulare IMM” ne-am propus sa introducem gama de produse de economisire pentru IMM-uri, prin combinarea in cadrul aceluiasi produs a beneficiilor unui cont de depozit la termen cu accesibilitatea oferita de conturile curente. Astfel, ne dorim ca relatia clientilor IMM cu banca noastra sa fie complexa, pe termen lung si cat mai profitabila”, a declarat Dl. Mustafa Cavusoglu, Director Marketing IMM, Credit Europe Bank (România) S.A. „Acumulare IMM” este un cont de economii dedicat clientilor din categoria IMM care, pe langa dobanda competitiva ofera si accesul permanent si rapid la banii firmei, specific conturilor curente. Avantajul principal oferit de noul produs consta in garantarea unor castiguri suplimentare, dobanda fiind comparabila cu cea a unui depozit la termen. Contul de economii „Acumulare IMM” este totodata un instrument eficient de optimizare a fluxurilor de numerar a firmelor, permitandu-le acestora sa isi sporeasca fondurile disponibile in anumite perioade si sa le foloseasca in orice moment pentru finantarea activitatilor lor specifice.
Rata dobanzii pentru conturile de economii „Acumulare IMM” este diferentiata pe transe valorice, fiind crescatoare pe masura ce sumele depuse in acest cont sunt mai mari. Dobanda este calculata zilnic la soldul contului de economii si este platita lunar. Sumele economisite prin intermediul conturilor „Acumulare IMM” sunt garantate de Fondul de Garantare a Depozitelor in Sistemul Bancar, in limita plafonului comunicat periodic de acesta.
Contul de economii „Acumulare IMM” este disponibil in toate sucursalele Credit Europe Bank (România) S.A. Informatii suplimentare referitoare la acest produs pot fi obtinute de la sediul sucursalelor Credit Europe (România) S.A., de pe pagina web a Bancii: www.crediteurope.ro, sau consultand Portalul dedicat IMM-urilor: www.crediteuropeimm.ro
Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului FIBA, asigură o gamă largă de produse şi servicii către peste 400,000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 115 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru – reţea mereu în dezvoltare, precum şi prin alte canale alternative: bancomate, POS şi servicii de internet banking.
{mosloadposition user10}