Stabilitatea economiei naţionale este influenţată de mai mulţi factori, printre care şi restituirea datoriilor. Neplata datoriilor poate atrage consecinţe nefaste pentru întreaga societate. Bineînţeles, achitarea datoriilor are un rol important în stabilitatea financiară la nivel naţional şi la fluxul macroeconomic.
Activitatea KRUK România dovedeşte că abordarea sa este focusată pe clienţi, ale căror nevoi primează. De altfel, Cosmina Marinescu, Directorul General KRUK România expune succint modul în care compania reuşeşte să se adapteze vremurilor, să crească, să contribuie la dezvoltarea economiei româneşti şi, în acelaşi timp, să fie alături de cei care au dosare deschise la KRUK:
“Încă de la început, echipa KRUK a contribuit în mod constant la dezvoltarea economiei româneşti prin plata către bugetul de stat a peste 162 mil. de lei din taxe pe salarii şi impozit pe profit. Mai mult decât atât, în aceşti 15 ani am investit peste 32 mil. de lei în dezvoltarea profesională a echipei dar şi în adaptarea tehnologiilor la mediul digital.
Prin întreaga activitate KRUK din aceşti 15 ani am contribuit cu toţii la dezvoltarea economiei româneşti prin reintegrarea financiară a celor cu datorii în fluxul economic funcţional. De implicarea fiecăruia depinde să creăm un mediu al bunăstării.
Vreau să îi asigur pe clienţii KRUK că le înţelegem situaţiile şi, mai mult, că împreună găsim cele mai bune soluţii care îi vor scoate din problemele financiare, atât timp cât îşi doresc acest lucru.”
Facilităţi care susţin clienţii cu dosare deschise la KRUK până la stingerea datoriei
Despre evoluţia celor de la KRUK în România se poate vorbi încă din 2007. Începând cu 2007, susţinerea normelor sociale şi legale cu privire la achitarea datoriilor a devenit principiul în jurul căruia a guvernat activitatea KRUK. Foarte important pentru activitatea KRUK, este şi implementarea strategiei pro-angajamente de plată, concretizată în 2008.
Încă de la debutul activităţii, KRUK a urmărit adoptarea unor facilităţi care să vină în sprijinul clienţilor până la stingerea datoriilor. De exemplu, în 2015, KRUK lansa programul de loializare “Dorinţe împlinite”, în ideea de a motiva şi de a susţine fiecare client să îşi achite datoriile, aceştia fiind răsplătiţi cu puncte pentru fiecare 1 RON achitat din rată.
Anii 2018-2020 au fost definitorii pentru digitalizarea activităţii. În 2018, se lansa platforma eKRUK, prin care clienţii îşi pot gestiona mai simplu datoria. Un an mai târziu, a fost introdusă plata online din contul eKRUK, iar în 2020 s-au lansat semnătura electronică pe angajamente de plată, plata online fără înregistrare pe platformă şi plată prin link. Tot în 2020, KRUK România şi-a adaptat activitatea la pandemia de COVID-19 şi a reuşit să îşi susţină în continuare clienţii, 5.000 dintre rate fiind achitate cu punctele primite în programul “Dorinţe împlinite”.
Compania KRUK, prezenţă puternică în mediul digital
KRUK este o companie cu o politică transparentă, fiind omniprezentă în mediul online, în ideea în care urmăreşte să transmită informaţii reale către toţi cei care îşi doresc să fie bine informaţi în legătură cu activitatea sa. Prin urmare, KRUK este pe Twitter, Facebook şi inclusiv Instagram.
În 15 ani de experienţă pe piaţa din România, KRUK demonstrează că datoria nu este o povară greu de dus dacă este privită şi gestionată responsabil. Printr-o abordare amiabilă în soluţionarea datoriilor, compania KRUK a sprijinit în cei peste 15 ani de activitate stingerea datoriilor pentru clienţii săi, punând la dispoziţie facilităţi precum stabilirea ratelor prin angajamente de plată sau accesul la plăţi online sigure.
În concluzie, KRUK este aproape de clienţii săi. Le ofera ajutor pentru a evita consecinţe legate de neplata unui credit de nevoi personale, care au un impact negativ şi neplăcut asupra celor care se confruntă cu ele.