Noul serviciu permite livrări directe din stocurile furnizorilor către clienții magazinelor online
În sprijinul stimulării comerțului electronic pe piața autohtonă și a creșterii operativității magazinelor online, ContentSpeed, prima agenție de eCommerce full-service dedicată comerțului electronic, și Mediapost Hit Mail, unul dintre cei mai dinamici jucători pe piața marketingului direct în al cărui acționariat se regăsește Grupul La Poste – Poșta Franceză, au semnat un parteneriat pentru implementarea serviciului drop shipping în cadrul platformei www.edistribution.ro, prima rețea online de aprozionare dedicată retailerilor profesioniști din mediul online.
Livrare la nivel național în maximum 48 de ore
Parteneriatul ContentSpeed – Mediapost Hit Mail este orientat în beneficiul utilizatorilor edistribution – care au posibilitatea să adere online la această metodă de livrare și să dispună livrarea produselor documentate prin edistribution în maximum 48 de ore către clienții care le-au comandat online. Logistica simplificată pentru magazinele online integrate în sistemul edistribution permite reducerea costurilor în primul rând pentru că magazinele online nu plătesc pentru închirierea unui spațiu de depozitare a produselor. De asemenea, un alt avantaj în privința implementării acestui sistem de livrare se reflectă în posibilitatea ca fiecare utilizator edistribution să il poată folosi din momentul în care a primit acceptul oricărui furnizor prezent pe platforma online.
În cazul în care propietarul unui magazin online are ca termen de livrare mai puțin de 24 de ore, Mediapost Hit Mail permite ridicarea coletelor de la sediul din București. Serviciul integrat personal pick-up este disponibil exclusiv pentru magazinele online care au puncte de lucru pe raza Municipiului București și a județului Ilfov.
Cum funcționează conceptul drop shipping integrat în edistribution.ro
În cazul magazinelor online, conceptul drop-shipping reprezintă metoda prin care un retailer online comercializează produse rezervate din stocurile furnizorilor și onorează comenzile primite de la clienți fără a intra în contact cu produsele, pe propriul site afișând informații aferente produselor preluate prin sistemul edistribution.
Astfel, în momentul în care un client comandă produse de pe site-ul unui magazin online, reprezentanții magazinului online înregistrează în edistribution detaliile comenzii clientului, urmând ca Mediapost Hit Mail să preia produsele indicate în formularul de comandă de la furnizori, să facă un colet și să îl livreze clientului final.
„Soluția noastră logistică integrată pentru companiile de e-commerce are la bază atât know-how-ul Poștei Franceze cât și experiența noastră de 17 ani în România. Companiile de e-commerce din România pot acum să își ia de pe cap toate problemele legate de stocare, verificare intrări, coletare, livrare, tipărire facturi, gestiune retururi, și să se concentreze pe produs și pe marketing.”, a precizat Marian Șeitan, director general Mediapost Hit Mail.
Beneficiile livrării intr-un singur pas: eficiența și proactivitate în business
„Retailerii online își pot diversifica cu usurință gama de produse și pot incepe chiar a doua zi să integreze servicii noi pentru a-și spori vânzările pentru că, prin drop shipping, acele activități extenuante și costisitoare sunt externalizate la tarife mult mai mici. Livrarea fără intermediari realizată direct din stocul furnizorilor către clienții finali permite, în primul rând, optimizarea timpului alocat oricaror altor activități necesare marketării produselor comercializare de magazinele online. Majoritatea clienților ContentSpeed sunt deschiși acestei oportunitati de optimizare și pentru că nu mai au grija spațiului de depozitare, a garanției produselor și a livrărilor efective către clienții lor, mai ales dacă discutăm de produse de la furnizori diferiți livrate adeseori aceluiași client. În plus, trebuie menționat și avantajul de a interacționa simplu și direct și mai ales simultan cu toți furnizorii integrați în edistribution și realizarea coletelor exclusiv în funcție de comenzile transmise de reseller pentru a scurta la maximum timpul de livrare. Dat fiind acest sistem optimizat, estimăm că acest serviciu dedicat magazinelor online va fi folosit în proporție de 60% dintre magazinele online care operează pe platforma ContentSpeed”, a explicat Radu Vîlceanu, CEO ContentSpeed.
Despre Mediapost Hit Mail
Mediapost Hit Mail face parte din grupul Poștei Franceze și ofera soluții integrate de marketing relațional și logistică promoțională, din 1997 (în România) respectiv din 2005 (în Bulgaria). Cu o cifra de afaceri de 8,4 milioane de Euro în 2013, 850 de angajați și o infrastructură logistică și IT solidă (între care un depozit de 1800 de m2 în Chitila), Mediapost Hit Mail este un partener de încredere pentru peste 300 de companii din retail, FMCG și e-commerce.
Despre ContentSpeed
ContentSpeed este una dintre cele mai importante companii care contribuie susținut de peste zece ani la dezvoltarea comertului online în România atât pentru branduri, cât și pentru start-up-uri.
Agenția de eCommerce oferă două categorii de produse dedicate mediului în care se desfasoară activitatea comercială și servicii conexe pentru susținerea afacerilor online: Shop (concept e-store), Portal B2B (platforma business), eDistribution, strategii de online marketing și servicii integrabile cu social media.
În rândul celor peste 350 de magazine online dezvoltate de ContentSpeed se regăsesc branduri cu notorietate în România ca Porsche, Panasonic, Diverta, Chicco, Indesit, Ariston, Hotpoint, Austral, Renania, Anveloshop. În rândul inițiativelor de antreprenoriat dezvoltate în mediul online prin intermediul soluțiilor ContentSpeed se numără ZorileStore, Pictorshop.ro și BabyNeeds.ro.
În 2012, ContentSpeed a realizat o cifră de afaceri de 400.000 de euro.