“Content marketing” – cuvinte auzite foarte des de cativa ani incoace. Dar, desi pare ca oricine poate face content marketing, a fi cu adevarat eficient, a avea success cu acest tip de marketing nu este atat de usor pe cat s-ar presupune.
Exista continut valoros care, fara o strategie de promovare bine pusa la punct face ca acel material sa isi piarda valoarea si sa nu ajunga la publicul caruia ii este adresat.
De asemenea, exista continut mai putin valoros ori relevant, dar care, bine promovat, ajunge sa fie considerat material de succes, apreciat etc.
Conteaza asadar si modul in care este realizat un material – cuvinte-cheie folosite, cercetare etc. – dar si modul in care este promovat. Sigur, promovarea trebuie sa tina cont si de localizare – fiecare tara are elementele sale specifice, retele care au mai mult succes local sau, dimpotriva, retele ori platforme care nu au prins aproape deloc, desi la nivel mondial sunt folosite de multi utilizatori.
Infographicul de la PageTraffic ofera o lista cu 40 de elemente de care sa tineti cont in strategia de content marketing. Sigur, lista, desi cuprinzatoare, nu este exhaustiva – dar se constituie intr-un bun punct de pornire.
Mult succes!