Graffiti BBDO lansează o nouă campanie de imagine pentru Dacia Logan, care debutează cu un spot TV filmat în Portugalia. Păstrând publicul ţintă al Dacia Logan, noua campanie se adresează bărbaţilor moderni, cu un pronunţat simţ pragmatic şi tocmai de aceea capabili să “descurce” orice situaţie, oamenilor nu foarte sofisticaţi, pe care, asemenea produsului, te poti baza oricând. Spotul TV este al patrulea dintr-o serie lansată odată cu apariţia Logan. Dacă sub aspect formal bifează din nou toate detaliile unui veritabil „spy movie”, în linie cu precedentele, din punct de vedere al conţinutului noul spot ilustrează aproape unu la unu gândul strategic care a inspirat campania: Logan este o maşină pe care poţi conta, o maşină care nu te lasă la greu. Gând formulat de altfel şi în slogan – „Contează pe Logan”.
„La nivelul spoturilor TV, în ultimii 3 ani Dacia şi-a răsfăţat publicul ţintă lansând fiecare nou model (Berlina, noua motorizare Diesel, MCV) printr-o altă poveste cinematografică, în spatele căreia a stat mereu o producţie complexă. Acest standard trebuia menţinut chiar dacă în 2007 producătorul autohton nu prevăzuse nici o mare lansare. Pe lângă ingredientele deja cunoscute (suspans, pistă falsă, eroi de excepţie), noul spot TV vorbeşte despre performanţele produsului”, spune Simona Costea, Account Director Graffiti BBDO.
Spotul a fost filmat în perioada 12-14 iulie, în Portugalia, în mai multe locaţii din împrejurimile Lisabonei, cu adevărat superbe: o stradă din oraşul vechi, un drum de munte, pe marginea Atlanticului, nişte poduri cu o geometrie admirabilă de la periferie, o biserică în mijlocul unor câmpuri de orez.
”Ca la orice filmare care implică maşini, camioane, ATV-uri, elicoptere şi avioane, cascadori, şoferi profesionişti şi cameramani sinucigaşi, au existat şi momente mai dificile, dintre care unele chiar ne-au dat emoţii. E genul de filmare care cere să mai schimbi lucrurile gândite iniţial într-un fel, să te adaptezi din mers. Important e că la final am obţinut exact ce ne doream: o poveste care pe lângă palpitaţii să dea şi o notă mai caldă. Un spot al cărui erou este mai mult <prince charming> decât <macho man>, şi a cărui provocare este una cât se poate de umană”, povesteşte Roxana Panaitescu, Senior Copywriter Graffiti BBDO.
Spoturile TV au fost filmate în colaborare cu casa de producţie Multimedia Est, sub regia lui Tobby Tremlett, director de imagine fiind Melvin Griffin, iar producător, Liviu Isop, A/V Production Manager, Graffiti BBDO.
Din partea companiei Automobile Dacia, proiectul a fost coordonat de Rafael Treguer – Director de Marketing şi Eduard Croitoru – Director Publicitate.
Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Ema Prisca – Creative Director, Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Gelu Florea – Art Director, Sorin Psatta – Strategy & Research Director, Simona Costea – Account Director, Liviu Isop – A/V Production Manager.
Campania de media este coordonată de agenţia Media Direction, prin implicarea Dianei Şurubaru – Group Media Manager.
{mosloadposition user10}