dedicata exclusiv industriei turismului si ospitalitatii
Cu o activitate de aproximativ 7 ani în turism și comunicare, consultantul în turism, Răzvan Pascu, lansează Travel Communication Romania, o agenție de Marketing și PR dedicată exclusiv industriei turismului și ospitalității.
Travel Communication Romania își propune să promoveze jucătorii din industria turismului – agenții de turism, companii aeriene, regiuni turistice, hoteluri și resorturi, fie din România, fie din afara țării, care doresc să fie vizibili în fața publicului din România.
Pe lângă serviciile clasice de Relații Publice, ce implică reprezentarea în fața opiniei publice și organizarea de evenimente, Travel Communication Romania își va axa activitatea și pe realizarea de proiecte speciale de comunicare cu bloggeri și jurnaliști, adaptate fiecărei companii în parte și publicului său țintă.
Compania a realizat deja câteva proiecte de comunicare, printre partenerii săi numărându-se nume consacrate din industria turismului din România (3 agenții de turism, 3 companii aeriene importante și 1 lanț hotelier internațional).
“Dacă în anii trecuți, marketingul unei afaceri din turism însemna doar participarea la târguri de specialitate și tipărirea unor cataloage cu oferte, iar PR-ul nu exista în vocabularul turismului, în anul 2013 lucrurile sunt cu mult diferite, iar marketingul unei afaceri din turism trebuie să se adapteze. Presa migrează tot mai mult către online, pe piața de print rezistă doar publicațiile de calitate, Facebook-ul a ajuns un canal de comunicare extrem de important, PR-ul devine esențial atât pentru companiile aeriene, cât și pentru hoteluri și agenții de turism, iar unele bloguri sunt extrem de influente. Pentru a se adapta acestor schimbări, afacerile din turism au nevoie de o strategie de comunicare profesionistă, gândită și implementată pe termen mediu și lung, de oameni cu expertiză și pasiune pentru turism, dar și de servicii de PR externalizate către profesioniști”, a declarat Răzvan Pascu, Managing Partner Travel Communication Romania.
Prin proiectele de comunicare realizate, Travel Communication Romania își propune să alinieze activitatea companiilor autohtone din turism, noilor tendințe în domeniu, la nivel global*:
· importanța crescută a online-ului în decizia cumpărătorilor (62% dintre cumpărătorii de pachete turistice se documentează online înainte de a achiziționa o vacanță);
· creșterea influenței Social Media în alegerea unui agent de turism (10% dintre consumatori și-au schimbat agentul de turism în urma impresiilor citite pe bloguri), dar și în alegerea unei destinații de vacantă (52% dintre consumatori și-au schimbat planurile de vacanță în urma documentării online);
· folosirea aplicațiilor mobile în rezervarea de hoteluri și în rezervarea de bilete de avion;
· creșterea rezervărilor online de vacanțe;
Mai multe informații despre activitatea companiei sunt disponibile pe website-ul Travel Communication Romania – www.TravelCommunication.ro.
* Cifrele de mai sus aparțin studiilor realizate de funsherpa și IPK International.