Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structura asociativa constituita in scopul masusarii si verificarii independente si obiective a indicatorilor de performanta a diverselor produse media. In cei 12 ani de existenta BRAT a devenit reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul siteurilor web.
Marti, 29 martie 2011, a avut loc Adunarea Generală a membrilor Biroului Român de Audit al Tirajelor. Pe ordinea de zi a şedinţei au figurat printre altele rapoartele de activitate ale departamentelor asociaţiei, infiintarea unui departament destinat monitorizarii investitiilor in publicitate in cadrul BRAT şi alegeri pentru 3 pozitii vacante ale Consiliul Director BRAT.
Domnul Silviu Ispas, Presedintele BRAT, a evidentiat in deschiderea sedintei importanta pe care BRAT o acorda in prezent proiectelor de monitorizare a investitiilor in publicitate. In acest sens, BRAT a publicat in ianuarie 2011 primele rezultate ale monitorizarii pentru presa scrisa, iar in luna mai 2011 le va publica pe cele pentru mediul online. Pana la jumatatea anului 2011 BRAT intentioneaza sa monitorizeze si investitiile in publicitatea Radio, putand oferi astfel date integrate de monitorizare a investitiilor in publicitate pentru 3 medii.
In cadrul Consiliul Director BRAT a fost alesi urmatorii 3 membri noi: Dragoş Stanca (Director General Q2M), Lucian Ionita (Publisher Director Sanoma Hearst Romania), Maria Ţoghina (Membru CA Societatea Romana de Radiodifuziune, Vice Presedinte a Clubului Roman de Presa).
Biroul Român de Audit al Tirajelor are în prezent 210 membri: editori de presa scrisa sau online, agenţii de publicitate, clienţi de publicitate şi difuzori de presa.