Connections, lider pe piața de digital transformation din România, Bulgaria și Serbia și-a extins portofoliul de soluții pentru piața de transport și logistică cu doi roboți capabili să reducă erorile de procesare cu 100%, să combată “vârfurile” de procesare care duceau la overtime pentru angajați, să elibereze personalul de taskuri repetitive și să îi permită să se concentreze pe activități cu valoare adaugată mare.
Soluția creată de Connections – ‘trusted UiPath implementation partner’ – a luat premiul întâi în cadrul competiției Tranzit Innovation Award, cea de a treia ediție a concursului anual de inovație în Supply-Chain organizat de revista Tranzit.
„Este pentru prima dată când participăm la o astfel de competiție. Ne-am înscris din dorința de a arăta în industrie valoarea adăugată pe care abordările de digital transformation și robotic process automation o aduc, dincolo de aplicațiile software clasice. Trebuie să ținem cont că, mai ales pentru task-uri repetitive, roboții pot lucra 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an, erorile sunt eliminate, performanța crește cu aproximativ 85%, productivitatea este mult mai mare, iar costurile scad cu aproximativ 65%”, declară George Niță, RPA Business Unit Manger, Connections.
Implementarea RPA pe frameworkul UiPath a durat aproximativ șase săptămâni și a fost creată pentru două companii cheie din industria logistică. Soluția a fost proiectată pe baza unei analize de business care a relevat două zone unde robotic process automation aduce valoare adaugată, respectiv activitățile repetitive cu volum mare, și zone de raportare unde este esențială eliminarea erorilor, inclusiv a celor generate de factorul uman.
În portofoliul Connections există un număr consistent de aplicații pentru industria de transport și logistică pe zona de management al costurilor și de eficientizare a flotelor de transport.
Connections a implementat deja cu succes procese de automatizare robotizată în industrii variate, de la companii din zona FMCG și banking până la firme de contabilitate, companii de BPO, companii de servicii medicale și analize de laborator. Procesele robotizate au vizat departamente din zona financiar-contabilă și din zona operațională unde au fost automatizate operațiuni legate de raportări lunare, managementul concediilor, introducerea de facturi în softuri de contabilitate, dar și procese de back-office din industria bancară.