Generația Z a crescut cu tehnologia de ultimă generație și impune noile trenduri din domeniul digital. Este conectată 24/7 la platformele digitale precum Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, canale online care reprezintă pentru tinerii ce se regăsesc în această categorie de vârstă principalul mod de interacțiune și comunicare.
Potrivit unei cercetări realizată de Google, 65% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 18-24 de ani se uită mai mult de 3 ore pe zi la videouri online, 40% își petrec mai mult de 3 ore pe zi pe rețelele sociale, iar 38% își dedică cel puțin 3 ore din zi scrierii de mesaje. Mai mult, 88% dintre aceștia își fac cumpărăturile online, ceea ce determină un interes tot mai ridicat în rândul companiilor pentru înţelegerea factorilor care contează în decizia de cumpărare.
Deloc surprinzător, influencerii ocupă un loc tot mai important în procesul de comunicare în rândul tinerei generaţii.
Influenceri români, micro-influenceri, profesioniști social media și creatori de conținut digital se întâlnesc la Connections, powered by Telekom, luni, 12 noiembrie 2018, pentru a împărtăși într-un cadrul informal, la Palatul Universul, București, idei, expertiză și bune practici în domeniul comunicării în era digitală.
„Connections reprezintă pentru Telekom mai mult decât un eveniment. Este o experiență prin care dorim să creăm punți de comunicare rezistente și de calitate alături de tânăra generație de nativi digitali. Alături de unii dintre cei mai apreciaţi profesioniști din domeniul digital vom aborda într-un cadru relaxat subiecte care definesc această eră. Îi invităm pe participanți să joace un rol activ, pentru că vom încerca împreună să dezbatem bunele pratici în comunicarea digitală. Spun acest lucru în contextul în care influencerii au devenit modele ale noii generații, iar comunicarea tradițională nu mai reprezintă principalul mijloc de transmitere a informației. Este foarte important să percepem corect rolul pe care aceștia îl au și să ne adaptăm instrumentele de comunicare. Ne dorim ca prin acest demers să scriem o pagină importantă din istoria fenomenului social-media”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Communication Director, Telekom Romania.
Pe parcursul unei zile, participanții se vor implica în dezbateri interactive despre rolul influencerilor și despre etică în mediul digital, își vor lua doza de inspirație din poveștile spuse de profesioniști ai domeniului, își vor enunța ideile creative și vor afla răspunsurile la întrebările care îi preocupă, prin discuții libere și workshopuri tematice.
În cadrul primei ediții Connections vor fi abordate teme precum:
- Instrumente digitale care te ajută să te poziționezi și să te promovezi în Social Media;
- Cum să implementezi cu succes un brief de campanie, care sunt obiectivele pe care trebuie să le aibă o campanie și cum măsori eficient rezultatele acesteia;
- Cum te poziționezi corect față de știrile false și cum tratezi cu luciditate subiectele din Social Media;
- Strategii de Search Engine Optimization (SEO) sau cum să scrii pentru roboți, dar mai ales pentru oameni;
- Sfaturi și trucuri pentru a realiza un video cu impact în Social Media;
- Cum să spui povești în Social Media cu ajutorul fotografiei.
Printre speakerii prezenţi la eveniment se numără: Victor Kapra, jurnalist și blogger cu peste 20 de ani de experiență, specializat în digital technologies, online marketing și emerging media, Alexandru Negrea, consultant social media și fondator al primului curs social media intensiv din România, Vlad Eftenie, profesor la Universitatea de Arhitectură „Ion Mincu” din București și fotograf ale cărui merite sunt recunoscute atât în țară, cât și în străinătate, Octavian Palade, Event & Content strategist la una dintre cele mai importante publicații dedicate startup-urilor din România, pasionat de gadgeturi și tehnologii IoT, Marian Ionescu (Mariciu), specialist în influencer marketing, cu un istoric important în domeniul relațiilor publice și al comunicării și cu peste 1.000 de vloguri zilnice la activ, Adrian Popescu (Cuza), creator de conținut și vlogger, fondator al unuia dintre cele mai mari proiecte online, Noaptea Târziu, care are în prezent peste 1.5 milioane de subscriberi pe YouTube, Bogdan Nicolai, jurnalist, scenarist, prezentator radio și moderator de evenimente, cu peste 12 ani de experiență în industria radio și TV din România, Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales, Telekom Romania și Ruxandra Vodă, Corporate Communications Director, Telekom Romania.
Participarea la eveniment este gratuită, în limita locurilor disponibile, iar înscrierile se fac pe site-ul www.connectionsevent.ro.