Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Connecting With Smartphone Users

Aproximativ 72% dintre utilizatorii de smartphone-uri din România își amintesc pentru ce mărci au văzut reclame pe telefon, conform unui studiu recent realizat de compania iSense.Solutions.

În studiul „Connecting With Smartphone Users” se arată că industriile ale căror reclame pe smartphone au fost remarcate de către consumatori sunt: site-urile de anunțuri (20%), mărcile de tehnologie (14%), telecom/internet (11%), îmbrăcăminte/încălțăminte (8%), băuturi răcoritoare (5%) și retail (4%).

Consumatorii își amintesc că au văzut pe smartphone reclame pentru mărcile: OLX/Mercador (11%), Samsung (9%), Tocmai.ro (8%), Adidas (5%), Vodafone (5%), Orange (5%), Coca-Cola (4%), Apple (2%) și Nokia (2%).

"Smartphone-urile au dus la apariția unui nou tip de consumator, mereu conectat la informația de care are nevoie. Interacțiunea mărcilor cu consumatorii prin intermediul smartphone-urilor reprezintă cea mai puternică tendință, iar studiul iSense.Solutions a relevat faptul că unele mărci au reușit deja să prindă un start bun în Romania” afirmă Traian Năstase, Managing Partner iSense.Solutions.

Principalele mijloace prin care mărcile au interacționat cu utilizatorii de telefoane inteligente au fost: banerele pe site-urile mobile (80%), reclamele în rezultatele căutărilor (75%), email-urile cu mesaje comerciale adaptate pentru smartphone (75%), reclamele din interiorul aplicațiilor (74%) și reclamele din interiorul materialelor video (73%).

„Romanii sunt dependenți de smartphone-urile lor, astfel încât ajung să le folosească în timp ce desfășoară și alte activități. De exemplu, peste 60% dintre utilizatori folosesc smartphone-urile atunci când se uită la televizor. În prezent, provocarea companiilor este de a înțelege unde, când și cum sunt utilizate smartphone-urile pentru a comunica eficient cu actualii sau potentialii lor clienți” adaugă Andrei Cânda, Managing Partner iSense.Solutions.

Studiul „Connecting With Smartphone Users” analizează în profunzime modalitățile de utilizare a smartphone-urilor de către români. Acesta conține analize în detaliu pentru clienții mărcilor de telecom, retail, bancar și asigurări, auto, pharma, FMCG, turism, tobacco, clinici private și farmacii, magazine online, site-uri de anunțuri ș.a.. Studiul a fost realizat de compania iSense.Solutions în luna iunie a acestui an, pe 1000 de respondenți, membri ai Panelulul online ResearchRomania.ro. Gradul de eroare este de +/- 3%.

Despre iSense.Solutions

iSense.Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de cercetare, consultanță în marketing, digital și vânzări. Compania a fost fondată de Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu peste 10 ani de experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

Bucuresti, 17.09.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.