Compania elvețiană a înregistrat în anul 2020 o cifră de afaceri de aproape 40 milioane de lei, în creștere cu peste 80% față de 2019, când aceasta a depășit pragul de 20 de milioane de lei.
Creșterile s-au bazat în principal pe extinderea portofoliului de servicii, compania aducând în România proiecte de IT Support & Service Desk pentru operatori telecom. Mai mult decât atât, pe perioada pandemiei a crescut volumul de muncă întrucât mulți operatori au solicitat numeroase lucrări și suport din partea companiei. Astfel, sediul Connect44 din România rămâne unul dintre cele mai importante hub-uri ale companiei, cu peste 200 de angajați și cu patru sedii în toată țara.
,,Obiectivul principal pe termen mediu și lung este să creștem pe piața locală și să dezvoltăm portofoliul de clienți din România. Totodată ne propunem să ne concentrăm și pe zona de diversificare a portofoliului de servicii aducând pe piața locală know-how-ul grupului Connect44 privind noi tehnologii pentru Open RAN, 5G și e-mobility. Avantajul nostru este că avem o expertiză semnificativă pe aceste soluții în țări precum Germania, UK, Danemarca sau Elveția, iar în România există potențial pentru dezvoltarea lor’’, a declarat Alexandru Cociorvei, Director General Connect44 România.
Echipa din România oferă soluții de inginerie pentru rețelele mobile și fixe de telefonie, dar și servicii de IT Support și Service Desk pentru operatori telecom din Europa. Soluțiile de inginerie a rețelelor mobile oferite de Connect44 ajută furnizorii de telecomunicații wireless și producătorii de echipamente să proiecteze, să implementeze și să își optimizeze rețelele. De asemenea, inginerii companiei proiectează, operează și optimizează rețelele și serviciile conexe pentru operatorii din Europa.
Serviciile complexe de IT Support și Service Desk cuprind 5 domenii diferite de expertiză: de la stocare și backup, LAN/WAN, operare pe sisteme Unix/Linux/Windows, până la virtualizare, monitorizare și suport în limbi străine.