Un studiu efectuat de brandul Bilbor arată cu ce asociază românii puritatea. Astfel, din perspectiva acestora, produsele cele mai pure sunt reprezentate de apă într-un procent de 19%, urmate de produsele lactate cu 7%, pe următoarele locuri aflându-se apa minerală şi plată, produsele bio, fructele şi produsele de curăţat cu un procent de 3%.
În continuarea studiului, respondenţii au fost întrebaţi ce zonă geografică sugerează cel mai bine ideea de puritate. Zona Carpaţilor se afla în fruntea clasamentului cu un procent de 23%, urmată de Valea Prahovei cu doar 7%.
În ceea ce priveşte persoanele publice, românii au clasat pe primul loc personalităţile din mass-media cu un procent de 17%, cântăreţi cu 11%, pe următoarele locuri clasându-se sportivii şi politicienii cu un procent de doar 3%.
Dintre persoanele publice asociate cu ideea de puritate, cel mai des menţionate au fost Andreea Marin, Mihaela Rădulescu, Andra şi Andreea Esca.
„Puritatea este elementul definitoriu al brandului şi produsului Bilbor, motiv pentru care am dorit să explorăm mai departe acest teritoriu şi să înţelegem mai bine asocierile pe care românii le fac când vine vorba despre această noţiune. Dorinţa noastră este să păstrăm Bilbor la nivelul exigenţelor pieţei şi ale noastre, oferindu-le în continuare consumatorilor motive pentru a-l considera un produs pur!”, a declarat Elena Mărăcine, Category Manager Soft Drinks & Water Carlsrom Beverage.
* Conform unui studiu realizat în martie 2012 de ISRA Center ca urmare a cercetării cantitative realizate la nivel naţional, bazate pe grila de interviu, la care au participat 1035 de respondenţi cu vârsta între 18-55.