pentru romanii interesati de alegerile europarlamentare
Cu ocazia primului vot european, conform SATI, peste 100.000 de romani au ales stirile oferite de REALITATEA.NET, cu 50% mai multi decat cei care au accesat Hotnews.ro (67.478 unici), ocupantul locului al doilea in clasamentul site-urilor generaliste de stiri.
In plus, cumulat, peste 150.000 de utilizatori unici s-au informat de pe cele trei website-uri din portofoliul F5 care au desfasurat proiecte editoriale speciale cu ocazia alegerilor – REALITATEA.NET, Cotidianul.ro si Catavencu.ro.
Duminica, REALITATEA.NET a fost liderul tuturor site-urilor de stiri din Romania, atat din punct de vedere al numarului de vizitatori unici, cat si in functie de vizite (157.495) si afisari (672.137).
Varful de audienta a fost inregistrat intre orele 20:00 si 22:00, cand REALITATEA.NET a avut peste 25 mii de vizite – peste 13 mii intre orele 20:00-21:00, respectiv peste 12 mii intre 21:00-22:00.
Cele mai accesate sectiuni ale portalului au fost homepage-ul (aproximativ 50.000 de vizitatori unici) – transformat special pentru a oferi la minut cele mai calde noutati electorale; sectiunea Euroalegeri 2009 (33.000 de unici), Realitatea Live (16.000) – programele Realitatea TV transmise prin live streaming; si editia speciala a videochatului “Prezent in Europa”, in cadrul careia au fost anuntate rezultatele alegerilor.
Mai mult, la nivelul intregii zile, durata medie a unei vizite pe REALITATEA.NET a fost de aproape 8 minute (7’58”).
Cotidianul.ro a realizat ieri aproape 44 de mii de unici, cu 10 mii de unici mai mult decat intr-o zi obisnuita de weekend, iar Catavencu.ro a inregistrat peste 12 mii de vizitatori unici, cu aproximativ 25% mai mult decat in mod normal.
In total, cele trei site-uri quality ale F5 – REALITATEA.NET, Cotidianul.ro si Catavencu.ro; au insumat in ziua euroalegerilor 157 de mii unici, 230 de mii vizite si 900 de mii afisari.
Aceste performante sunt cu atat mai importante, cu cat ele sunt inregistrate in timpul unei zile de weekend si in mijlocul minivacantei de Rusalii, cand audienta site-urilor generaliste de stiri este, in mod obisnuit, foarte scazuta.
{mosloadposition user10}