Confident PR (www.confidentpr.com), butic de comunicare integrată, lansează Effie Pills – how to get the romanian client (effie-pills.confidentpr.com), workshop-uri – pastilă de eficiență în marketing, comunicare, digital, PR, evenimente, studii de piață, comunicare internă.
Effie Pills sunt seminarii concentrate în care se discută și se prezintă studii de caz despre tacticile de comunicare online, offline, directă, care funcționează cel mai bine pe piața din România și care ajută companiile să ajungă cel mai repede la clientul și consumatorul local.
Între speakerii care vor livra în cadrul Effie Pills și tematica abordată:
· Carmen Ghiță, Raiffeisen Bank – Comunicare internă
· Cristian China Birta, Blogger – Relația cu bloggerii
· Ionuț Munteanu, WebDigital – PPC Marketing (Google, Facebook si Linkedin)
· Laura Dragomir, Relizator și moderator TV – Comunicare și Public speaking, Managementul prezentărilor, Media training
· Mara Ababei, 57 Studio – PPC
· Raluca Georgescu, GPeC – Gala Premiilor e-Commerce, Retail Online
· Ștefan Liuțe, Storience – Branding
· Ximena Drăgușin, specialist in tactici TTL – Eficientizarea relației client-agenție.
“Fiecare piață are specificul ei, iar în mixul de comunicare, unele tactici sunt nice to have, iar altele sunt cu adevarat capabile să dea rezultate. Principalele criterii în alegerea antrenorilor au fost – să fie hands on în serviciile pe care le livrează, să fie personal în contact direct cu clientul, pentru a avea inisght-uri autentice și nu doar principiale; să își dorească să aducă o contribuție reală la comunitatea de marcomm din România; să aibă curajul și bunăvoința de a împărtăși cunoștințe care în mod normal se oferă în procesul de consultanță”, declară Mara Gojgar, fondator Confident PR.
Ceea ce diferențiază acest program este componenta de how to, cu discuții pe cazuri specifice propuse de speakeri și de cursanți. Numărul de participanți este de maximum 15, pentru a putea lucra cât mai concentrat.
Seminariile se adresează unui public format din trei segmente – practicienii din marketing, comunicare, advertising din companii și agenții; practicieni de resurse umane; antreprenori sau persoane din top management care doresc să înțeleagă modul în care comunicarea ajută la îndeplinirea obiectivelor de afaceri.