Confident Communications (www.confidentpr.com) agenție specializată mai ales în comunicare business to business, comunică pentru Intermedicas, prima clinică românească de second opinion medical.
Confident Communications va gestiona comunicarea de business to business, de retail și strategia de social media a Intermedicas.
“La Intermedicas ne-a atras foarte mult elementul de noutate și, mai ales, schimbarea pe care o aduc pe pe piața serviciilor medicale din România. Daca în țările occidentale oamenii sunt obișnuiți deja să apeleze la clinici de second opinion pentru a obține soluții medicale complexe, pentru a testa un diagnostic îngrijorător, sau pentru a confirma un tratament medical, în România astfel de practici se fac într-un mod informal și aflând despre medici din om în om“ declară Mara Gojgar, fondator Confident Communications.
“Am ales Confident Communications pentru că ne doream o agenție specializată în comunicare de business to business și cu expertiză în servicii de nișă. Strategia propusă de Confident Communications s-a pliat pe nevoile noastre de a poziționa Intermedicas pe segmentul serviciilor medicale premium oferind acces la expertiză medicală internațională și românească, a unor medici selectați printr-un proces foarte riguros”, declară Ana Maria Marian, CEO Intermedicas.
Intermedicas are, în prezent, o rețea de parteneri medicali de elită, numarând peste 150 de medici și 70 de spitale de stat și private din România, Europa, Japonia și SUA, cu expertiză în peste 20 de specializari medicale.
De asemenea, Intermedicas a creat un produs unic, programul de Visiting Professors, prin care lunar medici de talie internaționala vin la București pentru a consulta pacienți români.
Totodată, Intermedicas implementează în companii programul de Personal Health Assistant, primul serviciu de acest gen de pe piața din România, creat pentru nevoile managerilor de varf români și străini.