Agenția de comunicare Confident Communications gestionează în România comunicarea pentru Xiaomi, lider global în tehnologie.
“Pentru Xiaomi, Confident Communications asigură de la începutul acestui an comunicarea corporate și de brand atât pentru zona de smartphones cât și pentru produsele de lifestyle. Echipa noastră gestionează relația cu mass media; KOL & influencers; căutăm mereu comunități vibrante care împărtășesc valorile acestui brand alături de care putem contura programe de comunicare relevante, și desigur oferim serviciile conexe care ajută la implementarea ideilor de comunicare”, declară Mara Gojgar, fondator Confident Communications.
Online-ul a jucat un rol major în contextul ultimelor luni, evident, susținut de activități pilon din offline.
Un astfel de exemplu de mix offline – online a fost lansarea Seriei Redmi Note 9 în România, pregătită în offline și urmărită în online.
Am început cu o lansare la patru ace, dar, pentru că Redmi Note 9 Pro vine cu promisiunea unei experiențe de flagship într-un telefon midrange – în ceea ce privește camera, procesorul și bateria, l-am supus la teste extreme – Dragoș Boeru de la TNT Brothers a sărit cu telefonul de la 4000 de metri înălțime, Cristiana Oprea, rally driver, l-a testat în timpul pregătirilor pentru Raliul Argeșului, iar Bianca Adam (Tequila) l-a luat la o sesiune de skateboarding.
După testarea extremă, cei 3 au fost invitați într-un live la Go4It, cu îndrăgitul jurnalist de tech Cătălin Nițu la o discuție cu cărțile pe față despre tehnologie și pasiuni.
Xiaomi este în România din 2019 și deja compania a înregistrat creșteri în piața locală. Fondată în urmă cu doar 10 ani, crezul Xiaomi este acela că oamenii din întreaga lume trebuie să își permită tehnologia avansată cu un design de top, sloganul Xiaomi – Inovație pentru toată lumea.
XIAOMI este una dintre cele mai tinere companii de tehnologie cu ascensiune rapidă la nivel global, al patrulea cel mai mare brand de telefoane inteligente la nivel mondial, și a creat cea mai amplă platformă IoT pentru utilizatorii săi, cu peste 271 de milioane de dispozitive inteligente conectate, în afară de telefoane și laptopuri.
De asemenea, Xiaomi are un portofoliu consistent de produse din gama ecosystem, cum sunt scuterele electrice, brățările inteligente, aspiratoarele robot, purificatoarele de aer, sau căștile wireless inteligente care se pot interconecta cu telefoanele mobile, toate fiind produse foarte apreciate de utilizatori.
ECHIPA
Din partea Confident Communications & Venus Five
Mara Gojgar, Project Manager
Dragoș Constantin, Production Manager
Silviu Vișan, PR Manager
Anca Călugăru, PR Executive
Din partea Xiaomi România
Gina Gavriliu, Marketing Manager, Xiaomi România