CONFIDENT, agenție independentă de comunicare integrată, adoptă o nouă identitate de brand și unește sub umbrela The Confident Group cele două linii de business: CONFIDENT – comunicare și Venus Five – studio de producție vizuală.
Noua poziționare și noua identitate de brand au venit în contextul maturizării agenției la nivel de servicii, de portofoliu de clienți și, totodată, în contextul extinderii internaționale – CONFIDENT a deschis un nou birou în Barcelona. Procesul de rebranding a avut ca scop o imagine care să reprezinte mai clar valorile dobândite în timp, să denote acel superdrive al echipei CONFIDENT de a transforma imposibilul în posibil.
Scurt istoric CONFIDENT
În urmă cu 12 ani, nucleul de business era reprezentat de media relations pentru clienți din zona B2B. Ulterior, expertiza CONFIDENT s-a extins rapid către industrii cheie din consumer & B2B – tech, real estate, retail & FMCG, auto & mobility, pharma & medcomms.
Campaniile de comunicare corporate și de brand implementate, au dus către consolidarea unei structuri de servicii pe trei piloni – comunicare corporate, social & digital și creative services – creație, producție foto & video și sports marketing.
(im)POSIBIL – Procesul de rebranding CONFIDENT
Mara Gojgar, fondatoare CONFIDENT – „Agenția de branding, Inoveo Consultants, printr-un proces structurat, ne-a ajutat să găsim acel Brand DNA care definește CONFIDENT și echipa noastră. Totul a pornit cu un workshop în care, după multe introspecții și analize, am reușit să extragem „atomii” care ne fac să fim cine suntem, care ne descriu cel mai bine. Nu vă plictisim cu toate datele, dar concluzia a fost că suntem smart, fast, curajoși, aventurieri și că reușim să facem imposibilul posibil.
Apoi, a venit marea provocare: cum facem să arătăm toate astea într-un logo? Dacă tot suntem smart și #CONFIDENTTech, am apelat la inteligența artificială (wink wink) . Și l-am promptat atât de bine, încât rezultatul era aproape final-final, adică motociclista „on a rush”, gata de aventură. Un bărbat pe motor, e wild, dar o tipă pe motor, e wild la puterea a doua. Plus vibe-ul;)
Mai departe, am colaborat cu Dochița Zenoveiov (fondatoarea agenției de branding Inoveo Consultants) și echipa sa, pentru a completa identitatea cu celelalte elemente de branding.”
Misiune & Slogan CONFIDENT: Driving brands to people’s hearts
Detaliile finale au constat în definirea misiunii CONFIDENT: ”Driving brands to people’s hearts” și descoperirea acelui tagline care să facă click cu tabloul final și care să fie foarte engaging. ”Up for a ride?”
Mara Gojgar, fondatoare CONFIDENT – „După ce am trecut peste toate momentele de bucurie și Evrika!, ne-am dat seama că am vrea totuși să afle toată lumea că facem o MAAARE schimbare și că ne trebuie ceva inspiring și dinamic, așa cum este toată povestea noastră. Să dați play la clipul de mai jos. S-a muncit mult și bine la el 😀Introducing… We are CONFIDENT manifesto”