Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Conferintele Olimpiadelor Comunicarii

Timp de doua zile (17 – 18 aprilie), Camera de Comert si Industrie a Romaniei va gazdui conferintele din cadrul celei de-a sasea editii a Olimpiadelor Comunicarii.

Conferintele sunt singurele evenimente care ii reunesc pe cei mai apreciati profesionisti din toate domeniile comunicarii: marketing, advertising, relatii publice, comunicare politica si mass-media. Obiectivul lor este sa ii formeze si sa le ofere inspiratie viitorilor lideri ai spatiului comunicarii publice din Romania.

Participarea este gratuita si deschisa tuturor membrilor comunitatii site-ului www.olimpiadelecomunicarii.ro (cei care doresc sa participe trebuie sa aiba un cont pe site, completat cu date corecte).

Luni, 17 aprilie, incepand cu ora 12.00, are loc conferinta “Ce-i trebuie specialistului in PR ca sa ajunga angajatul preferat al managerului general?”, oferita de JTI Romania. Plecand de la premiza ca principala problema a responsabililor de PR este lipsa unei intelegeri corecte a rolului lor in cadrul unei companii sau organizatii, conferinta le va arata actualilor sau viitorilor specialisti care sunt criteriile obiective dupa care ar trebui sa ceara sa li se evalueze munca. De asemenea le va arata cum pot sa isi convinga managerii sa aiba mai multa incredere in utilitatea relatiilor publice si cum pot sa-si implice colegii in mod proactiv in activitatile de comunicare.

Cea de-a doua conferinta, oferita de Unilever SCE, va aborda tema responsabilitatii sociale corporative si a valorilor in care crede o companie. Cei cinci reprezentanti ai unor mari companii, care vor sustine prezentari, le vor oferi actualilor sau viitorilor comunicatori inspiratia si motivatia de a identifica raspunsul la intrebarea:“Daca as crede in organizatia ta, in ce as crede?”

Prima zi se va incheia cu o conferinta oferita de agentia Leo Burnett – “Leo Academy – cea mai buna scoala de publicitate”. Reprezentantii agentiei vor prezenta acest proiect educational de elita, din prisma rezultatelor editiei de anul trecut dar si a noutatilor la care se pot astepta candidatii la editia din acest an.

Printre vorbitorii zilei se gasesc: Fulga Dimitrescu (JTI Romania), Raluca Mandache (ABN AMRO Bank), Crenguta Rosu (DC Communication), Gabriela Lungu (Ogilvy PR), Miron Mateescu (Media Image Group), Ovidiu Miculescu (EDI Romania), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Gilda Lazar (JTI Romania), Adela Pascu (BRD – Groupe Societe Generale), Florentin Scarlat (Ozone Laboratories), Bogdan Naumovici (Leo Burnett) si Laurentiu Semeniuc (Leo Burnett).

Ziua de marti, 18 aprilie, este deschisa de conferinta “Cum sa ajungi SUPER STAR in advertising”, oferita de Tuborg Romania. Pentru ca, fata de orice alt domeniu al comunicarii, advertising-ul exercita cea mai puternica atractie in randurile tinerilor, conferinta le va prezenta acestora “insight-uri” pentru o cariera de succes, atat din perspectiva directorilor de creatie cat si din cea a clientilor.

La ora 14.30 va avea loc conferinta cu titlul “Exista o etica a comunicarii politice?”, oferita de Ozone Laboratories. Aceasta va muta accentul temelor de discutie catre o zona cel putin la fel de interesanta: aceea a comunicarii politice. In acest sens, cinci oameni politici, recunoscuti pentru calitatile lor de comunicatori vor intra intr-un dialog informal cu participantii, pe teme ca: etica discursului politic, principiile dialogului public sau rolul consultantului in comunicare politica.

Cea de-a doua zi a Olimpiadelor Comunicarii se va incheia cu o privire de ansamblu asupra conceptului de “interes public”, un concept care ar trebui sa ghideze activitatea oricarui comunicator, fie ca lucreaza intr-o companie, intr-o institutie publica, intr-un partid politic sau intr-o organizatie neguvernamentala. Conferinta are titlul “Busola unui comunicator de succes – interesul public” si este oferita de BRD Groupe Societe Generale.

Printre vorbitorii celei de-a doua zile se numara: Shachar Shaine (Tuborg Romania), Alina Gavrila (Gavrila&Asociatii), Adrian Botan (McCann Erickson), Marian Voicu (TVR), Bogdan Olteanu (PNL), Zsolt Nagy (UDMR), Varujan Vosganian (PNL), Cristian Diaconescu (PSD), Radu Berceanu (PD), Dumitru Bortun (ARRP), Cristian Pirvulescu (Asociatia ProDemocratia), Alfred Bulai (Agentia pentru Strategii Guvernamentale) si Anca Gheorghe (SRR).
   
Detalii despre conferinte si despre participare pot fi gasite pe site-ul evenimentului, la adresa: www.olimpiadelecomunicarii.ro/conferinte.

Bucuresti, 12.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.